Bram is op links best een beetje stijfjes....

Wou er toch eens naar laten kijken, na allerlei verschillende verhalen ietwat sceptisch Bram op de trailer gezet en op naar de Osteopaat.
Brammetje helemaal betast en bevoelt hij keek eens dom wat er alniet ging gebeuren want dit was toch wel beetje vreemd allemaal.

Goed de behandeling werd ingezet....meneer was op links idd niet een beetje stijf maar een beetje boel en op rechts een beetje....

Nu schijnt het niet zo vaak voor te komen dat een paard op twee kanten stijfjes is.(schaam me best wel beetje had wel door dat ie wat stijf was maar zo, instructrice heeft eigenlijk ook nooit wat van gezegt)
Er werd gekneed dit was best lekker, maar toen Nee dit vond Brammetje echt niet leuk er kwamen wel ja je leest het goed 3 grote NAALDEN aan!!

De eerste bovenop de rug, de tweede achterop de rug en de derde links in de bil en toen.......PIJNNN..TRAP zei mijn lieve Brammetje AIII schrok me rot Osteopaat sprong opzij assistente moest per direct alle drie de naalden verwijderen en toen was meneer weer rustig....PFFF...

Goed en weer verder toen ging ze hem met jawel rubberen hamers te lijf(riep bij mij enigzins een campeer gevoel op de haringen en scheerlijnen ontbraken er nog aan)een hamer op de rug met de andere zat ze er op te tikken en wat ik toen zag.......ZIJN HELE RUG BEGON TE VEREN....ze duwde hem op en neer heen en weer helemaal SOEPEL!!!!
Tot slot nog een injectie in de bloedbaan om ontstekingen tegen te gaan want er was heel wat gebeurd aan meneertje zijn ruggetje.
Zondag verplichte rustdag en vandaag mochten wij weer rustig een uurtje beginnen....
En dan weet je nog lange niet wat je dan overkomt....wat heb ik een ontzettend SOEPEL paard gekregen..HEERLIJK..Het is alles meer dan waard geweest.

Wat ben ik ontzettend blij dat ik dit gedaan heb en Brammetje....die is ook helemaal vrolijk!!!!!