Spannend Nancy, ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt volgende week.
Morgen mag Odette aan Dauwina laten zien hoe je moet springen

Niet gewoon een standaard maar echt een steuntje waar het beentje in kan liggen. Dat helpt hier goed en, anders moeten ze maar geduld hebben haha, opa's en oma's horen er ook bij gaat gewoon allemaal minder snel.roos schreef:Dat heeft mijn smid wel hoor, maar zelfs dat is best lastig voor Opaatje....Hij is ook geen 18 meer he
Je hebt het maar weer geflikt he Anita...toppertjes
Dit heeft Imka dus precies het zelfde. Je kan haar bijwijze van zo neer zetten als dr ijzers eraf zijn ze verzet geen stap! En met ijzers is ze zo gek als een deur! Doet ze nog gekker als die twee jonkie's buiten op de straat. Gek he dat zo'n stukje ijzer zo'n opluchting geeft. Moet ook zeggen dat toen ik een andere hoefsmid moest laten komen voor Imka ik wel wat zenuwachtig was. Maar ondanks dat ze het ijzers eronder tikken verschrikkelijk vond en ze ging stijgeren staat ze er nu super op! Je moet elkaar ook leren kennen natuurlijk. Mn oude hoefsmid kent Imka al jaren en weet hoe ze reageert. Gelukkig hebben ze allebei wel gedult met ImkaAnnemarie schreef:Nisko heeft sinds gister nieuwe schoenen. Beslaan vind ik altijd wat sneu. Als de ijzers eraf zijn schuifelt ze echt en als het eerste ijzer eronder moet moet ze dus met het volle gewicht op die andere ijzerloze voorhoef staan.
Moest haar gisteren bij het hoofd vasthouden, ze kromt helemaal de rug dan en zakt echt op de achterbenen zowat om die voorvoet te ontlasten. Eenmaal weer ijzers tuft ze zo weer weg. Soms denk ik dit kan toch nooit goed gaan en toch gaat dit al 7 jaar goed. Chronisch bevangen is toch een raar iets.
Karlien is dus stil going stron en ook nog gewoon eigenwijs. Ze ziet er op de foto's prima uit voor een paard van 21.