Wat nu?!

Ik heb nu een zaldi van Herman.. vorig jaar laten aanmeten.. nu past het nergens meer naar.nina1993 schreef:Herman bellen.
Ik weet niet hoe groot je budget is? Anders kun je misschien kijken naar een Zaldi Vila. Doordat dit zadel geen normale zweetbladen heeft maakt het eigenlijk niet uit hoe bol/rondgeribt het paard is, als de boom maar past en dat is bij ieder zadel de vraag.
Ik zou eens een belletje doen naar de Country Mill in Nijkerk. Je hebt best kans dat zij je wel kunnen/willen helpen.
Maar dat is niet zo vreemdmar schreef:
Ik heb nu een zaldi van Herman.. vorig jaar laten aanmeten.. nu past het nergens meer naar.
Ben aan het kijken naar Freeform.
@ Mirjam.. ik zal mn profiel even veranderen.. woon in Amsterdam tegenwoordig!
Zoals Ingele ook zegt, in een jaar tijd kan er qua bespiering een hoop veranderen. Ik zou in ieder geval nog eens contact met hem opnemen om te zien of je je huidige zadel aan kunt laten passen. Ik blijf erbij dat het een vakman is en dat een zadel wat op dit moment niet past niet te wijten is aan het aanmeten een jaar eerder.mar schreef:Ik heb nu een zaldi van Herman.. vorig jaar laten aanmeten.. nu past het nergens meer naar.
mar schreef:(Blijft mooi...warmbloed mensen die overtuigd zijn dat ze ECHT een BREED zadel hebben.. En dan tot de conlcusie komen dat het toch zeker veel en veel te smal is op mijn meissie)![]()