Leuk dat jullie terug zijn
Kennen jullie mij nog?
- Love_Jordy
Re: Kennen jullie mij nog?
Ik ken jullie ook nog wel!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Leuk overzichtje van Buddy, en natuurlijk welkom terug!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Welkom terug Ingele en Buddy!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- ukoldaatje
Mij ken je waarschijnlijk nog niet.
Ik ben Petra, heb eigenlijk mijn hele leven al fjorden gehad. Ben begonnen met Mandel M101, die heb ik 10 jaar gehad. Helaas moest ik hem verkopen na een relatie breuk. Mandel is na paar jaar van baas verwisselen weer terug bij het baasje van wie ik hem ooit gekocht heb. En heb nog altijd contact met haar en ga regelmatig bij Mandel kroelen.
Ukolda heb ik 11 jaar gehad en die woont nu bij het allerliefste baasje wat je je als paard maar kan wensen, bij Ukenpeet hier op FW. Ik mag nog altijd haar bezoeken en op haar rijden, vind ik zo vreselijk lief!!!!
Gandhi heb ik na de verkoop van Uk gekocht (ik heb overigens ook nog 2 shetters). Omdat ik het erg druk heb met mijn onderschrift, is een jong paard het beste in mijn situatie. Gandhi moet de komende jaren eerst lekker groeien voordat ik iets met m mag gaan doen. En tegen die tijd heb ik weer meer vrije tijd!
Verder ben ik getrouwd met Patrick en hebben we 2 mopshondjes Sprokkel en Stamper, en een beagle Cody. De hondjes zijn echt mijn kinders..
Zo, nou weet je ook wie ik ben
Ik ben Petra, heb eigenlijk mijn hele leven al fjorden gehad. Ben begonnen met Mandel M101, die heb ik 10 jaar gehad. Helaas moest ik hem verkopen na een relatie breuk. Mandel is na paar jaar van baas verwisselen weer terug bij het baasje van wie ik hem ooit gekocht heb. En heb nog altijd contact met haar en ga regelmatig bij Mandel kroelen.
Ukolda heb ik 11 jaar gehad en die woont nu bij het allerliefste baasje wat je je als paard maar kan wensen, bij Ukenpeet hier op FW. Ik mag nog altijd haar bezoeken en op haar rijden, vind ik zo vreselijk lief!!!!
Gandhi heb ik na de verkoop van Uk gekocht (ik heb overigens ook nog 2 shetters). Omdat ik het erg druk heb met mijn onderschrift, is een jong paard het beste in mijn situatie. Gandhi moet de komende jaren eerst lekker groeien voordat ik iets met m mag gaan doen. En tegen die tijd heb ik weer meer vrije tijd!
Verder ben ik getrouwd met Patrick en hebben we 2 mopshondjes Sprokkel en Stamper, en een beagle Cody. De hondjes zijn echt mijn kinders..
Zo, nou weet je ook wie ik ben
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Zo das lang geleden! Buddy ziet er goed uit Ingele.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Dat is werkelijk te lang geleden hoor Ing!!
Bud ziet er goed uit man!!
Bud ziet er goed uit man!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'