Mij ken je waarschijnlijk nog niet.
Ik ben Petra, heb eigenlijk mijn hele leven al fjorden gehad. Ben begonnen met Mandel M101, die heb ik 10 jaar gehad. Helaas moest ik hem verkopen na een relatie breuk. Mandel is na paar jaar van baas verwisselen weer terug bij het baasje van wie ik hem ooit gekocht heb. En heb nog altijd contact met haar en ga regelmatig bij Mandel kroelen.
Ukolda heb ik 11 jaar gehad en die woont nu bij het allerliefste baasje wat je je als paard maar kan wensen, bij Ukenpeet hier op FW. Ik mag nog altijd haar bezoeken en op haar rijden, vind ik zo vreselijk lief!!!!
Gandhi heb ik na de verkoop van Uk gekocht (ik heb overigens ook nog 2 shetters). Omdat ik het erg druk heb met mijn onderschrift, is een jong paard het beste in mijn situatie. Gandhi moet de komende jaren eerst lekker groeien voordat ik iets met m mag gaan doen. En tegen die tijd heb ik weer meer vrije tijd!
Verder ben ik getrouwd met Patrick en hebben we 2 mopshondjes Sprokkel en Stamper, en een beagle Cody. De hondjes zijn echt mijn kinders..
Zo, nou weet je ook wie ik ben