@ Inge, fijn dat het nu eindelijk echt beter lijkt te gaan met Corner. Hopelijk blijft het vanaf nu vooruitgaan met hem.
@ Viv, fijn dat je nu weer een goed zadel hebt gevonden. Hopelijk blijft dit jullie wel bevallen.
Even voor de duidelijkheid. Viv heeft geen zadel van mij, maar van Fjordido-Ilona
@ Lizette, Bevalt de nieuwe stal/weide jouw verder ook?
@ Anna, van de nood een deugd maken

Even genieten van een lekker ritje in een andere omgeving. Nog even volhouden. Voor je het week is je draakje weer thuis.
Castor kan springen! Gisteren even gekeken hoe hij met Martina op de hindernis afvloog. Hij trekt echt enorm aan op de balkjes en op de hindernis.
Ik heb ook nog even 2 keer met hem over de hindernis gesprongen. Echt lachen dat dier. Hij wordt stik enthousiast zodra de hindernis in zijn zichtveld komt.
Ik vloog de eerste keer over de hindernis heen en bedacht me prompt dat het een jaar of 8 geleden was dat ik te paard een hindernis nam

Voelde ook wel een beetje onwennig haha. Gelukkig had ik de hindernis terug laten zetten tot het kruisje. Stijltje was dan toch wel erg hoog

Kruisje was zo'n 40 cm denk ik en stijltje 60. Hij springt het makkelijk. Techniek is nog niet helemaal super, maar hij heeft afgelopen week pas voor het eerst in zijn leven over een hindernis gesprongen.

Castor en Martina