M'n ouders hebben beide niet zoveel met paarden, maar ze zijn natuurlijk wel altijd heel betrokken geweest in heel de story van verkoop, verdriet enz. En dat maakt Hay voor hun (vooral voor mams en kleine broer) ook wel een beetje speciaal.
Ooit had ik het eens over verkopen en toen werd m'n moeder toch boos! Dat kon niet hoor, Hay hoorde toch bij de familie?!

Die boom voor de kar is gewoon een voorteken dat er nog eentje bij moet haha! Dat lijkt me echt wel de max, een tweespan fjorden. 'Helaas' (of hoera voor mijn portemonnee) ben ik niet van plan te gaan mennen en al helemaal geen plannen voor een 2e fjord.
Weten jullie eigenlijk wat jullie per maand uitgeven aan je paard? Ik ben altijd van het principe geweest 'ik wil het niet weten, zolang het lukt is het goed en ik wil niet achterover vallen van zo'n gek bedrag', maar nu we een huis kochten moest ik het toch goed berekenen en ja, ik schrok er toch wel wat van hihi. Ik snap er helemaal niks van dat mijn uitgaven 3 keer zo hoog liggen dan die van mijn vriend

Ik vind dat hij nu ook maar achterlijk dure voetbalschoenen moet kopen, dan voel ik me weer minder schuldig haha