Mag Castor weer naar huis?? Ze doen zo streng tegen hem en hij moest vandaag gelijk al zo hard werken..

Gelijk iets van 1,5 uur voor de kar.. Hij heeft t nog best netjes gedaan als je mee telt dat hij echt nog weinig ervaring heeft. Maar wel een paar dingen meegemaakt die ik hier maar niet allemaal uitgebreid op ga noemen om voor een ieder het menplezier niet te bederven...

Heeft iets te maken met bijna bomen rammen, stijgeren, paard half onder lamoen, grote sprongen over roosters onder viaduct...
Ik scheet peentjes af en toe op die kar. Ik had gedacht dat we eerst in de bak gingen ofzo... Niet dus. Ga maar gewoon met een paard wat af en toe nog erg onder de indruk is van de druk op zijn borst, maar toch voorwaarts moeten en die nog wat moeite met hefboomwerking op het bit heeft gewoon de weg op...
Die man weet wel wat hij doet al moet hij t paard ook echt nog even leren kennen. Castor weet iets minder wat hij doet en moet doen en ik vond t stik spannend soms.. Ben niet zo stoer hoor..
Nog iets over fronsende hersenwenkbrauwen meegekregen (goed bedacht weer!) en gelezen over een fantastische zaterdag voor Jilly..
Verder onthoud ik me even van enig commentaar. Ben verrot (net als Castor denk ik)...
Please, praat me even moed in en zeg dat t wel goed komt.. Ik vind Castor zoooo zielug als hij zo hard moet werken en als ik zie dat hij t zo moeilijk vindt...