Vandaag moest ik even naar Hyporama en daar vlakbij is ook een stalling, dus ik ben er samen met Vera (bijrijdster) even naartoe gereden om te informeren of er nog plek is. Ja plek hebben ze wel, de prijs is ook zeer aantrekkelijk en er is een bak bij waar je dus in kan rijden, maar ook je paarden los mag gooien als er niemand rijdt. Voordeel is dat ik ze 's avonds kan longeren of rijden als ik daar ben, dus kan ze dan toch beweging geven. Waar we nu staan gaat dat gewoon niet, want ik ga niet 's avonds over landweggetjes rijden (dan ben ik dus een angsthaas) en een bak ofzo is er niet. Alleen overdag komen ze dan nog niet buiten, want je kan moeilijk 's morgens je paard in de bak zetten en er 's avonds weer uit halen, dan zouden je stalgenoten niet kunnen rijden als ze dat willen. Ik heb ook wat minder goede verhalen over die stal gehoord, maar er is op dit moment gewoon heel moeilijk een plekje te vinden.
Terug naar de wei is nog geen optie, dat schijnt nog een zwembad te zijn, dus mijn idee om 1 maart terug te gaan kan ik wel vergeten.
Wat is nou wijsheid, want eigenlijk wil ik dolgraag weg waar ik nu sta, al is het alleen maar om die luizen. Uiteraard behandel ik die van mij nog een keer, voordat we vertrekken, zodat ze niet op een andere stal de boel gaan besmetten.