Gelukkig heeft Faira niks aan die rare sprong overgehouden! Kan me voorstellen dat je flink bent geschrokken...
Fijn dat het nu goed gaat met Fatoush Ivonne

Lovemischa schreef:als de hengst van mijn keuze dit jaar voor het laatst hier zou dekken ben ik eruit! Maar denk toch dat ik nog een jaar wacht als ik het zou doen. Fatoush is dan 3 en dan kan ik er waarschijnlijk meer over zeggen. Marga is dan 20 als ze gedekt wordt en heeft al 6 gehad, dus dat moet nog wel lukken op haar 21e.
Zeker weten weer een Timor! Ik vind Fatoush verder zo goed gelukt, prachtkop, super karakter. Hij is precies geworden zoals ik hoopte, mij blonde adonisAnnemarie schreef:Welke hengst heb je in gedachten Ivonne? Als je zeker weten het niet over je hart zou kunnen krijgen te verkopen kun je er beter niet aan beginnen. Aan de andere kant, vriendin van mij zegt dat het haar ook veel voldoening geeft om haar fokproduct op zijn nieuwe leuke plekkie gelukkig te zien wezen.
Zoals Fjellko het bij Karin heeft geeft mij inderdaad ook voldoening. Het is hartstikke leuk om te zien en horen dat een ander zo wijs is met jouw fokproduct. Ook als je bij voorbaat weet dat het veulen voor de verkoop is of kan zijn hou je gevoelsmatig wat afstand. Kjaere heeft bijvoorbeeld 2 jaar op de nominatie gestaan om uiteindelijk verkocht te worden. Daarna is er gezegd dat ze definitief blijft en nu pieker ik er niet meer over om haar weg te doen en is de afstand ook veel minder.Annemarie schreef: Aan de andere kant, vriendin van mij zegt dat het haar ook veel voldoening geeft om haar fokproduct op zijn nieuwe leuke plekkie gelukkig te zien wezen.