Kobalt klinkt ook echt als een heel leuk paard Suzanne

heb je goed uitgezocht dus!
Finnea wil je niet horen hinniken...daar wordt je spontaan doof van, zo'n hoog piepgeluid

Dat doet Gwynna niet eens, die heeft echt zo'n laag keelstemmetje hihi.
@ Ivonne: ja dat wel, maar sindsdien heeft ze alleen nog maar met paarden van haar eigen maat/ kleur gestaan, dus ik was erg benieuwd hoe ze hier op zou reageren

Nou niet dus
Faira is ook al zo'n braaf F-je! Super!
Ik wil met Finnea wel grondwerk gaan doen, volgend jaar ofzo, ik vind haar nu nog wat te jong. Zij heeft die concentratie nog niet, dan maak ik het mezelf alleen maar erg moeilijk... Maar de kleine basisdingetjes kent ze wel.
Ik heb gister ook weer om Fin gelachen. Ze kon weer even een uurtje in de buitenbak spelen. Nouja spelen, gewoon bij de uitgang blijven staan, alsof ze een oud wijf is...suf beest. Ik probeer haar wel op te jagen, maar dan doet ze vier drafpassen en dan heeft ze er weer genoeg van

Na een uur waren er twee meiden die wilden rijden, dus ik Finnea vastgeknupt zodat ze de bak in konden komen. Normaal gesproken ga ik er dan gelijk uit, maar ik ben nu even met haar in de bak blijven staan, even kijken hoeveel geduld ze eigenlijk heeft. Nou dat ging best netjes, ze bleef mooi staan. Alleen vond ze het wel héél erg interessant

Ze wist niet naar welke haflinger ze moest kijken hihi. Na een paar minuten de bak uit gelopen, moesten we het gangpad tussen de stallen door waar nog een haflinger vast stond. Daar liep ze keurig langs, zonder gekke dingen gelukkig. Ze wordt af en toe wel wat enthousiast in dat gedeelte, omdat het er vrij donker is en ze niet goed kan zien wat de paarden in de stallen doen, maar ze wel goed kan horen... Dus weer wat geleerd
Het zijn eigenlijk simpele dingetjes die we steeds tegenkomen op het erf, maar die voor haar wel erg leerzaam zijn. Zo hebben we afgelopen week de grote vrachtwagen ook aan een inspectie onderworpen. Was ook niet boeiend gelukkig!