Je hebt het er dan maar druk mee 2 paarden rijden

Nis is ook beetje maf soms met dit weer. Ik had de auto aanstaan zodat ik de koplampen op de wei heb en kan zien waar ik loop dan. Het regende eerst en ik had de ruitenwissers aan. Maar het werd droog terwijl ze brok aten en de ruitenwisser maakte ineens lawaai, nou, bijna die knol in mijn nekTamara schreef:ik heb altijd de hh thor, en die liggen super bij kaat. Ook de deken van HB ligt mooi.
Kaatje is nogal stout,haha. We hebben een halve 100 liter vat ( door midden gezaagd), in het lad, voor hooi. Nou, verplaats dat ding, en in combi met de wind is ze onwijs idioot aan het doen geweest. Echt bizar hoe ze daar op reageerde. Poownie is soms een beetje geestelijk in de war..
Begint met een A en eindigt met linda?Esther schreef:Tea staat momenteel onder een Pagony 195, maar die zit ook niet echt geweldig. Die deken gaat ook verhuizen naar jullie stal geloof ik, hihi..
wat leuk. Adanco is een half broer van mijn archibald! Is adanco de laatste tijd ook zo'n boefje met rijden?adanco schreef:Stankie ook beetie raar met dit weer en zijn naakte lijf. Hij steigerde toen hij moest stilstaan met opstappen![]()
Bij elk ander paard zou ik dat doodeng vinden, maar bij hem vind ik het zoo schattig
Leuk! Zijn toch wel overeenkomsten! Archy heeft er ook een handje van om hard te gaan, vooral in galop als hij jollig is, dan piept hij als waarschuwing en dan als een raket weg met vaak vier benen de lucht in! De linker galop heeft archy moeite mee om goed aan te springen. Ik ben ook benieuwd hoe het volgende week gaat, bij archy is het ook als hij een goede dag heeft dan kan hij een A halen, maar op een slechte dag zoals hij twee jaar geleden had dan haalt hij ook zo een D... Toen had meneer dus een D omdat hij ongehoorzaam was haha. Springen vind hij wel super leuk en doet hij erg goed! Op gewone dressuur wedstrijden gaat het gelukkig wel goed.adanco schreef:Adanco is niet echt een boefje haha.. Hij wil gewoon vooral hard. Blik op oneindig en 100 km flink doordraven, daar doe ik hem vast echt een plezier mee. Raar he? haha.. Jaaa halfbroers! Leuk!
Aty gaat redelijk, alleen de galop is niet je van het. Ben heel benieuwd hoe het volgende week gaat hoor. Op een goede dag moet een A lukken en op een slechte dag een C.. 2,5 maand is natuurlijk ook maar kort om een paard van nul klaar te maken voor zo'n proef.
Soms loopt ze een half uur keurig nageeflijk en soms wil ze alleen maar met haar hoofd omhoog en pakt ze het bit vast. Hopen op een goede dag dus!