nou meneer heeft net gebeld, er was idd een melding gekomen, omdat er 8 of 9 paarden maar 1 klein schuilstalletje hadden. Heb meneer uitgelegd dat er 5 naar binnen gaan aan het eind van de dag en dat er achterin ook nog een schuilstal is. Heb hem ook verteld dat die van mij een soort van claustrofobie schijnen te hebben en dat ze het dus vertikken om in zo'n stalletje te gaan staan.
Hij vroeg nog naar die bruine pony en ik heb hem gezegd dat ik haar elke dag ook hooi geef en dat ik niet weet of de eigenaar haar overdag ook voert.
Hij zou het liefst zien dat er nog een schuilgelegenheid bij zou komen, maar ik heb ook gezegd dat we niet meer mogen bouwen van de gemeente.
Heb hem ook verteld wat we van plan zijn met dat bouwzeil en hij zei dat we ze daar niet op hoeven te sluiten, maar dan hebben ze een mogelijkheid. Maken ze er geen gebruik van dan is het hun beslissing en hebben wij alles gedaan wat we konden.
Conclusie: we maken dat afdak en houden het hek open, gaan ze er staan prima, gaan ze er niet staan is het ook goed.
Zucht wat een gedoe zeg