Grappig dat mensen hier zich aangesproken voelen, terwijl ik daar helemaal niet op doelde. Ik weet niet wat jullie met de paarden doen of hoe ze gehouden worden dus ik ben de laatste die er over gaat zeuren dat jullie ze helemaal kaal doen hoor
Hay is nu een week geleden in 'modelletje 6' geschoren en nog geen dag later hoorde ik een stalgenootje dat zij haar paard maar helemaal kaal ging doen.
Tegenwoordig komt ze wel vaker, maar er zijn genoeg periodes dat ik ze weken niet zie. Als ze komt is het om de stal te doen, rijden heb ik haar 2 keer zien doen het afgelopen 1,5 jaar.
Ze komt nooit alleen, maar heeft altijd een hoop bengels bij die ze dan laat helpen en af en toe wat 'rijden' binnen.
Paard stond van vorig jaar oktober tot maart in hetzelfde deken wat zelden afging, in maart was het los geraakt en paard in paniek het deken aan flarden gescheurd. Toen stond ze maar ineens zonder (deken schat ik toch zeker op 300gr)
Verder is het paard dus 22, gaat ze het laten dekken volgend jaar, maar ze heeft nog nooit een veulen gehad. Ging ze eerst hengstenstations bezoeken, maar uiteindelijk moest de jonge ponyhengst van de stalbaas er maar op

ze krijgt het ook gemiddeld 1x in haar hoofd dat ze weer wedstrijden wil gaan rijden, want haar paard heeft zóveel energie (vind je het gek als je nooit rijdt?)
Enfin, ik kan er een boek over schrijven. Ging dus om het feit dat ze er nooit is en nooit wat doet, maar wel een kaal paard wil (vermoedelijk om mijn lelijk model te overtreffen

)
Ieder doet natuurlijk met z'n paard wat ie wil, maar ik bedoel maar dat ik het kortzichtig vind om alleen naar het mooie te kijken..