Geweldige foto's van Fatoush en Appie, Ivonne! Heb je ook al foto's van zijn nieuwe coupe?
Hihi Faira is gewoon jong zo te lezen

Fijn dat ze toch weer braaf was de volgende dag!
Mijn F-je was héél erg stout vandaag

Ik wilde haar manen knippen, maar kon haar niet aan de ring in de buitenmuur van de loopstal zetten, want er stond een auto met trailer voor. Dus uitgeweken naar het gangpad tussen de stallen naar de buitenbak toe. Maar ik had Finnea nog niet eens vast gezet of ze had al bedacht dat ze daar niet wilde zijn

Nou dan is ze best sterk hoor, kreeg haar buiten op het erf pas weer op de rem. Helemaal wild en door het dolle heen was ze, nou zo ken ik haar niet

Ik had al door dat ik zo niks met haar kon beginnen, dus slim bedacht om haar in een van de lege stallen te zetten. Kon zij geen kant op en ik hoefde mijn kracht ook niet in de strijd te gooien. Nou dat vond ze ook niet leuk. Eerst gooide ze haar hele gewicht tegen de staldeur aan, volgens mij dacht ze dat ze 'm zo wel open kreeg

Maar dat ging niet. Toen had ze een nieuw trucje bedacht: met de voetjes van de vloer. Eerst een paar lage, maar omdat dat niks uithaalde, stond ze ineens recht overeind

En jawel, met haar voorvoetjes half in de tralies. Hoe verzint ze het weer, die tuttebol van mij. Dus toen vond ik dat het leermoment wel lang genoeg geduurd had, en heb ik haar weer naar de loopstal gebracht, met een beetje hulp van een stalgenootje.
Ik ben normaal wel van de lange adem met dit soort dingen, maar als ze zulke gevaarlijke grappen uit gaat halen, is het voor mij snel klaar. Ze moet nog wel wat langer mee.
Gelukkig is ze normaal hartstikke braaf, ze zal haar dag wel niet hebben gehad... Misschien toch een reactie op de drukte op het erf vanochtend, ze waren met de jonge hengsten in de weer geweest.