Wat leuk dat Roselyn maandag komt Marijke! En Pablo ook, heb je lekker wat om handen voorlopig
Gwynna is al een paar dagen niet helemaal fit. Het viel me dinsdag al op dat ze wel heel veel lag te slapen en stond te rusten, maar het was toen zulk mooi weer in combinatie met haar enorme vacht, dat ik dacht dat ze het gewoon warm had. Maar Anne maakte zich zorgen, omdat ze wat lusteloos bleef. Ze sprong af en toe wel lekker door de wei zoals ze anders doet, en is verder ook goed alert, maar het is niet de Gwynna zoals we gewend zijn. Haar mest bleef ook wat week en aan de lichte kant. Ze was vorige week een beetje aan de dunne geweest, maar zaterdag heb ik beide ontwormd, dus als dat ze oorzaak was geweest, had haar mest nu goed moeten zijn. Dus Anne heeft vanochtend vroeg voor de zekerheid haar mest naar de DA gebracht. Na een kleine 3 uur al telefoon

Super service. DA had niks kunnen vinden. Omdat ze verder geen bijzondere klachten had, dacht de DA dat ze misschien wat te weinig voedingstoffen o.i.d. had gekregen, dus advies was een vitaminespuit en verder goed in de gaten blijven houden of er iets verandert.
Maar hopen dat ze gauw weer net zo levendig is als anders