Nu krijg ik via iemand van bokt een hartstikke leuk aanbod, zij heeft een grote wei, bak en (schuil)stalletjes. Tevens zijn zij en haar vriendin daar veel aanwezig, alleen het is 25 km van mijn huis, terwijl ze nu op 8 km van mijn huis staan.
Het lijkt me heerlijk om ze ergens te hebben staan waar ze droog kunnen staan en waar ik zelf ook niet tot mijn enkels in de blub kom te staan.
En nou komt mijn dilemma, ik heb het op zich heel erg naar mijn zin waar ik nu sta, goed contact met weidegenoot waar ze dus ook regelmatig binnen staan. Bij die meiden waar ik dan zou kunnen staan, kunnen ze dus altijd binnen staan als ze dat willen en die meiden zouden ook met mij mee kunnen als ik ga rijden, zodat ze allebei beweging hebben, lost ook mijn bijrijder probleem op. Plus bij minder tijd de mogelijkheid om in de bak te longeren of te rijden

Ik ben nu zo aan het dubben, aan de ene kant lijkt het me super om daarheen te gaan, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat ik spijt ga krijgen en ik weet van te voren dat ik niet meer terug kan naar deze wei, eigenaar heeft eigenlijk een foutje gemaakt en eigenlijk staan er iets teveel paarden op dit weiland.
Financieel scheelt het me heel weinig, ga daar per paard 5 euro meer betalen, maar volgens mij zit daar zelfs nog voer bij (moet ik nog navragen).