Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Ilonka

Re: Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!

Bericht door Ilonka » do 02 sep 2010, 06:14

Onverlaten! Naya jij hebt in elk geval je beweging gehad :P
Voor volgend jaar kijk ik wel of ik voor stamboek opname ga.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Keandra

Bericht door Keandra » do 02 sep 2010, 06:20

heb dus gisteravond nog een mailtje gestuurd dat we geïnteresseerd zijn en even willen gaan kijken op de weide
Leslie vind het ook wel wat, zeker moest hij gewoon op de weide een beetje zou mogen stoer doen met Githa, nu moet hij telkens hindernissen ontwijken ...

en ik zou een deken opleggen omdat leslie toch wilt rijden, weer of geen weer, en dan kun je moeilijk je dekje en zadel op een doorweekt paard leggen he, is denk ik ook niet goed
maar heb dus tot hier toe geen ervaring met paarden in de winter op de weide houden :=
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 02 sep 2010, 06:24

Ilonka schreef:Onverlaten! Naya jij hebt in elk geval je beweging gehad :P
Voor volgend jaar kijk ik wel of ik voor stamboek opname ga.
ja ik woon hier op zich hartstikke lekker hoor, maar ik wil niet weten wat er 's avonds en 's nachts beneden buiten gebeurd :?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anouska

Bericht door Anouska » do 02 sep 2010, 07:54

Als ik je ergens mee moet helpen Marleen, moet je het zeggen hoor! Ben er toch.

Whahaha, mevrouwtje pluiskuif, die is leuk! Gewoon naar de keuring gaan volgend jaar Annalynn, je hebt een mooie dame die gezien mag worden!

Lekker dan Clau! Ik ben blij dat ik geen trap hoef te lopen hier, waar ik er ook in kom kan altijd bij de lift komen. Woon je in zo'n rare wijk dan dat er zoveel gesloopt wordt 's nachts?

Ik ben heel benieuwd Sofie! Hoop dat het wat wordt voor jullie.

Ik heb net die 24 uurs bloeddrukmeter bij de dokter opgehaald, wat een onding zeg! Pompt zo hard op dat ik het idee heb dat mijn arm er af valt joh O:) .
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 02 sep 2010, 08:15

Dat is een super aanbod, Anous! Maar ik neem wel een groom(pje) mee, mijn buurmeisje wil graag kijken. En Leo gaat haar voorbrengen *o/* Maar leuk dat je mee gaat sowieso, kunnen we weer meeeeten!

Annalynn, inderdaad gewoon doen! Is gewoon leuk! En inderdaad, Brass is een reuzeknap kind dus dat geeft waarschijnlijk ook nog een beetje voldoening :P

Ik vind dat ook zo'n akelig gevoel, zo'n bloeddruk meter. Vreselijk!

Kan me voorstellen dat je Githa met deken op wil zetten, ik vind het ook ideaal. (maar dit is inderdaad ideaal voor de MENS, het paard maakt het allemaal niets uit. Sommige mensen denken serieus dat hun paard het koud heeft in de regen := 't Is geen mens)

Je ochtend is al goed begonnen Claudia haha! Inderdaad, heb je de beweging van vandaag weer gehad.
Ik was laatst ook buitengesloten, mijn moeder had de deur op slot gedaan met de sleutel die we normaal buiten hebben hangen zodat ik er ook in kan. Nu hing die sleutel er dus niet meer :x
Dus ik met de ladder het dak op, via een raam dat open stond naar binnen gevallen hahah! 8)7 8)7
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 02 sep 2010, 08:25

ja Anouska dat ding is echt irritant en dan zit je ergens waar het stil is en gaat dat stomme ding zich oppompen, zie je iedereen kijken :o Ik had wel naar de lift gekund, maar dan had ik helemaal om de flat heen moeten lopen naar de achterkant en aangezien ik precies op de hoek bij de trap woon, leek het mij sneller om dan maar met de trap te gaan. :)* Tja en de wijk, laat ik het netjes omschrijven, het is hier nogal een multiculturele wijk. Op zich heel erg leuk, maarja het stikt hier ook van de hangjongeren..........

Marleen dat is ook een leuke actie, ik heb gelukkig geen gevaarlijke dingen moeten doen om binnen te komen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Keandra

Bericht door Keandra » do 02 sep 2010, 09:18

dat is lastig zo'n bloeddrukmeter, maar er zijn zo nog ergere bakjes waar je een hele dag mee moet rondlopen, met elektrodes en al :=

en regendeken, tot nutoe had ze dat dus ook niet nodig, dus had ik dat niet liggen
en ik weet ook dat een paard het zo snel niet koud heeft als wij, maar als ze met een dikke wintervacht staan is het ook niet alles he om dat droog te krijgen na het rijden
zie er al ene zagen en klagen omdat hij niet lang kan rijden

tof gevonden marleen, inbreken waar je gewenst bent :=
Anouska

Bericht door Anouska » do 02 sep 2010, 14:56

Mrln_ schreef:Ik was laatst ook buitengesloten, mijn moeder had de deur op slot gedaan met de sleutel die we normaal buiten hebben hangen zodat ik er ook in kan. Nu hing die sleutel er dus niet meer :x
Dus ik met de ladder het dak op, via een raam dat open stond naar binnen gevallen hahah! 8)7 8)7
Dat jij dat durft! Ik durf niet eens tot de helft van een ladder te klimmen, ben vroeger een keer met ladder en al naar beneden gelazerd.

www.fitenvitaaldier.nl
Mike

Bericht door Mike » do 02 sep 2010, 16:13

Zo ben ik een keer bij de ouders van Tessa via de regenpijp en het balkon naar binnen gegaan.
Beauty
Anouska

Bericht door Anouska » do 02 sep 2010, 17:09

Allemaal volleerde inbrekers hier :P!

www.fitenvitaaldier.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 02 sep 2010, 17:33

Om Tessa te verrassen, Mike? Wat romantisch!!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Bailey

Bericht door Bailey » do 02 sep 2010, 19:10

Zo, gaat hard hier! Wat een gekke inbreekverhalen zeg, hihi!
Ik ben ook een keer via 't serre-dak en het raam naar binnengegaan toen mijn moeder de sleutels in de achterdeur had zitten en de voordeur op de knip, en ik midden in de nacht thuiskwam van horeca-werk ;)

Hihi Annalynn, je omschrijft het zo leuk. Zolang jij én zij er nog lol in hebben zal het inderdaad vanzelf weer overgaan.
Je keuringsgedachtes snap ik trouwens helemaal! Bailey heeft ook alleen nog veulenpapier, ik denk er ook wel eens over. Als het nog nuttig zou kunnen zijn voor predikaten voor z'n vader of moeder zou ik het misschien eerder doen, maar Bailey's pa heeft z'n strepen al verdiend en is met pensioen, en z'n ma heeft naast hem geen andere veulens gekregen (jammer, ik zou het graag zien)

Mark, mijn vriend, heeft net gezegd dat hij wil leren om Bailey zelfstandig te verzorgen, zodat hij ook een keer alleen kan gaan en grondwerk doen of een rondje wandelen. Vind dat zo leuk! Heb toch maar mazzel met een vriend die zo gek is op mijn poown, waar hij niet eens op kan rijden ;)
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 02 sep 2010, 19:20

jeetje wat een acrobaten zijn jullie zeg :D

Mike wat romantisch zoals jij bij Tessa naar binnen bent gegaan.

Sterre ik heb hier een vriend die het hartstikke leuk vindt om ze te verwennen met wat lekkers, hij verzorgd ze ook als ik niet kan, maar verder geeft hij er niet om

Anouska

Bericht door Anouska » vr 03 sep 2010, 09:44

Het enige dat ik mijn vriend nog maar hoef te leren is opzadelen en rijden! Dat is het handige als je schoonvader altijd paarden heeft gehad en nog heeft (geldersche). Als mijn schoonvader ging werken en mijn schoonzusje naar school, deed Wilfred het spul altijd naar buiten.

Vanmorgen weer naar HA geweest om bloeddrukkastje in te leveren. Volgens de HA moet ik me toch echt zorgen gaan maken om de uitslag! Onderdruk van gem.111 en een bovendruk van gem.168. Moet (nuchter) bloed gaan prikken voor een hele waslijst, krijg pillen en moet over 2 weken terug komen.

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 03 sep 2010, 09:57

ow dat is minder zeg Anouska, zorg je een beetje voor jezelf?

Ik trof hier vanmorgen een soort van ravage aan in de praktijk pffff, er is vannacht dienst geweest en er zaten 2 katten in de opvang, waarvan 1 totaal niks over te vinden was. De vaste DA is op vakantie en nou is er een invaller geweest gister overdag, die vult dus niks in op de patiëntenkaart in de computer, ik wist niet eens wat er met die ene kat was gebeurd :? Dan staan er ineens andere telefoons met van die oortjes erbij, snap er nog niks van, heb inmiddels gelukkig wel ontdekt hoe ik ermee kan bellen, altijd handig :)* En er liggen hier een paar kadavers, assistente die gisteren gewerkt heeft is pas nieuw en wist volgens mij niet waar ze heen moest bellen om die dode dieren op te laten halen, dus al met al ben ik heel de morgen al aan het ruimen

Keandra

Bericht door Keandra » vr 03 sep 2010, 11:12

oei ik zou mij bij die uitslag ook wel zorgen maken
dat is wel hoog

aj minder om zo op je werk te komen en een hele opkuis te hebben

wij gaan zometeen naar de paarden, leslie gaat Githa eerst nog even rijden, dat ze zeker rustig is tijdens de wasbeurt
en wish us luck voor Jalenka

hoop dat we op een redelijk uur gedaan hebben
Anouska

Bericht door Anouska » vr 03 sep 2010, 20:15

Heel veel succes morgen Sofie! Ennuh, foto's maken he.

www.fitenvitaaldier.nl
Keandra

Bericht door Keandra » vr 03 sep 2010, 20:24

hehe, dat is het enige dat ik ga doen morgen
ja en me zorgen maken natuurlijk, dat hoort er ook bij, en zenuwachtig zijn als ze voor moeten :=
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 03 sep 2010, 20:26

Jemig Claudia, das lekker op je werk komen zeg... :?

Spannendspannendspannend, Sofie! Heeeeel veel succes! Ik ben benieuwd hoe het gaat morgen. Jullie gaan met beide paarden?
Bailey

Bericht door Bailey » vr 03 sep 2010, 21:19

Nou Claudia, da's ook lekker op je werk aankomen 8)7

Heel veel succes morgen Sofie!

Veel sterkte Anouska...
Plaats reactie