Voor volgend jaar kijk ik wel of ik voor stamboek opname ga.

ja ik woon hier op zich hartstikke lekker hoor, maar ik wil niet weten wat er 's avonds en 's nachts beneden buiten gebeurdIlonka schreef:Onverlaten! Naya jij hebt in elk geval je beweging gehad
Voor volgend jaar kijk ik wel of ik voor stamboek opname ga.

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
 Vera
 Vera  (Lenngard x Gardar)
   (Lenngard x Gardar) Exel (Bowie)
 Exel (Bowie)  (Wiljonm x Brusvein)
    (Wiljonm x Brusvein) .
 . Maar leuk dat je mee gaat sowieso, kunnen we weer meeeeten!
  Maar leuk dat je mee gaat sowieso, kunnen we weer meeeeten!
 't Is geen mens)
 't Is geen mens)

Ik had wel naar de lift gekund, maar dan had ik helemaal om de flat heen moeten lopen naar de achterkant en aangezien ik precies op de hoek bij de trap woon, leek het mij sneller om dan maar met de trap te gaan.
  Ik had wel naar de lift gekund, maar dan had ik helemaal om de flat heen moeten lopen naar de achterkant en aangezien ik precies op de hoek bij de trap woon, leek het mij sneller om dan maar met de trap te gaan.  Tja en de wijk, laat ik het netjes omschrijven, het is hier nogal een multiculturele wijk. Op zich heel erg leuk, maarja het stikt hier ook van de hangjongeren..........
  Tja en de wijk, laat ik het netjes omschrijven, het is hier nogal een multiculturele wijk. Op zich heel erg leuk, maarja het stikt hier ook van de hangjongeren..........roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
 Vera
    (Wiljonm x Brusvein) 

Dat jij dat durft! Ik durf niet eens tot de helft van een ladder te klimmen, ben vroeger een keer met ladder en al naar beneden gelazerd.Mrln_ schreef:Ik was laatst ook buitengesloten, mijn moeder had de deur op slot gedaan met de sleutel die we normaal buiten hebben hangen zodat ik er ook in kan. Nu hing die sleutel er dus niet meer
Dus ik met de ladder het dak op, via een raam dat open stond naar binnen gevallen hahah!
 !
!

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
 Vera
    (Wiljonm x Brusvein) Dan staan er ineens andere telefoons met van die oortjes erbij, snap er nog niks van, heb inmiddels gelukkig wel ontdekt hoe ik ermee kan bellen, altijd handig
  Dan staan er ineens andere telefoons met van die oortjes erbij, snap er nog niks van, heb inmiddels gelukkig wel ontdekt hoe ik ermee kan bellen, altijd handig  En er liggen hier een paar kadavers, assistente die gisteren gewerkt heeft is pas nieuw en wist volgens mij niet waar ze heen moest bellen om die dode dieren op te laten halen, dus al met al ben ik heel de morgen al aan het ruimen
 En er liggen hier een paar kadavers, assistente die gisteren gewerkt heeft is pas nieuw en wist volgens mij niet waar ze heen moest bellen om die dode dieren op te laten halen, dus al met al ben ik heel de morgen al aan het ruimenroos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
 Vera
    (Wiljonm x Brusvein)