@Anouska: ik ben benieuwd wat er onder het verband vandaan komt
@Mike: wat gaaaaafffff, maar mocht ze niet eens ff binnen komen?
@Kristel: welkom terug
Pfieuw ik heb best een spannende middag gehad, Samantha zou alleen met Exel gaan rijden, omdat ik visite had van mijn schoonouders uit Limburg. Voor het eerst dat iemand anders met mijn manneke alleen op pad ging. Hij is een keer in Limburg door Anja en Brigitte meegeweest, maar toen was Vera erbij en ik was op vakantie, dus ik wist niet wanneer ze zouden gaan. Mijn schoonmama wilde even naar de paarden, zodat schoonpapa en Jos samen naar de Tour konden kijken. Dus bij de wei aangekomen stond Samantha daar met Exel, ik hopen dat ze al terug was, maar nee ze zou net gaan. Nou wij daar gebleven en op een gegeven moment vertrokken ze hoor

, ik heb nog even Vera uit de wei gehaald en wat lekkers gegeven. Wat natuurlijk een mooi excuus was om in de gaten te houden of Exel niet terug kwam racen met of zonder Samantha.
Verleden jaar is hij voor het laatst met mij alleen weg geweest en toen liep hij zich vreselijk aan te stellen, telkens omdraaien enzo. Maar goed ik was klaar met Vera en we zijn toch maar huiswaarts gegaan. Na een uurtje hield ik het niet meer en heb even een smsje gestuurd. Samantha belde gelukkig terug en vertelde dat het super was gegaan en ik hoorde Exel op de achtergrond hinnikken. Ze waren weer bijna bij de wei en hij was alvast naar de rest aan het roepen. Ik was echt opgelucht dat het goed was gegaan en dat mijn manneke zo braaf was geweest

.
Morgenmiddag gaan ze weer samen en dan pak ik morgenavond Vera even.