Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Anouska

Re: Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in de

Bericht door Anouska » zo 25 jul 2010, 15:01

En jij maar zingen zeker :+ ? :)ddd Er stond een paard in de gang....... :)ddd
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 25 jul 2010, 15:10

Ik ben er weer! Was heerlijk! Veel fjorden gespot en veel te ver gefietst (op een tandem). Nu lekker huispak aan doen en wasjes draaien..
Anouska

Bericht door Anouska » zo 25 jul 2010, 15:19

Welkom terug Kris! Fijn dat je genoten hebt! Succes met de was.

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 25 jul 2010, 18:57

@Anouska: ik ben benieuwd wat er onder het verband vandaan komt

@Mike: wat gaaaaafffff, maar mocht ze niet eens ff binnen komen? O:)

@Kristel: welkom terug

Pfieuw ik heb best een spannende middag gehad, Samantha zou alleen met Exel gaan rijden, omdat ik visite had van mijn schoonouders uit Limburg. Voor het eerst dat iemand anders met mijn manneke alleen op pad ging. Hij is een keer in Limburg door Anja en Brigitte meegeweest, maar toen was Vera erbij en ik was op vakantie, dus ik wist niet wanneer ze zouden gaan. Mijn schoonmama wilde even naar de paarden, zodat schoonpapa en Jos samen naar de Tour konden kijken. Dus bij de wei aangekomen stond Samantha daar met Exel, ik hopen dat ze al terug was, maar nee ze zou net gaan. Nou wij daar gebleven en op een gegeven moment vertrokken ze hoor := , ik heb nog even Vera uit de wei gehaald en wat lekkers gegeven. Wat natuurlijk een mooi excuus was om in de gaten te houden of Exel niet terug kwam racen met of zonder Samantha.
Verleden jaar is hij voor het laatst met mij alleen weg geweest en toen liep hij zich vreselijk aan te stellen, telkens omdraaien enzo. Maar goed ik was klaar met Vera en we zijn toch maar huiswaarts gegaan. Na een uurtje hield ik het niet meer en heb even een smsje gestuurd. Samantha belde gelukkig terug en vertelde dat het super was gegaan en ik hoorde Exel op de achtergrond hinnikken. Ze waren weer bijna bij de wei en hij was alvast naar de rest aan het roepen. Ik was echt opgelucht dat het goed was gegaan en dat mijn manneke zo braaf was geweest *o/* .
Morgenmiddag gaan ze weer samen en dan pak ik morgenavond Vera even.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 25 jul 2010, 19:58

Claudia, ga jij nou zaterdag ook in Dordrecht naar de keuring? Ik ga bij Viv logeren en dan ook mee naar de keuring met Cadiz!
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 25 jul 2010, 20:00

kristelhans schreef:Claudia, ga jij nou zaterdag ook in Dordrecht naar de keuring? Ik ga bij Viv logeren en dan ook mee naar de keuring met Cadiz!
he wat leuk, ja ik ben ook in Dordrecht met Exel :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 25 jul 2010, 20:02

Leuk! Kunnen we elkaar eens in het echt meeten! Ik vraag wel even of Viv me aan je voorstelt ;) Ben niet zo goed in gezichten van foto's te matchen met 'echt'. Weet je wie er zo nog meer gaan van FW?
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 25 jul 2010, 20:12

ik kom met Paul mee, die heeft Dora bij zich. Caroline komt met Yuri, volgens mij komt Dominique ook, maar dan zonder paard. Eveline komt met Ydel en Ghandi. Dat is wat ik even uit mijn hoofd weet.
Anders moet je even in het topic van dordt kijken bij fokkerij en bloedlijnen

Bailey

Bericht door Bailey » zo 25 jul 2010, 20:39

@Mike: had je haar niet eens even een kopje koffie aangeboden? ;)

@Clau: Wat fijn dat het zo goed ging, het lijkt me ook heel spannend om iemand anders met Bailey op pad te sturen... hij is daar ook echt nog niet aan toe denk ik :=
Spannend zeg, de keuring! Ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen daar.

Welkom terug Kristel!

Hier ben ik aan een nieuw 'projectje' begonnen. Lang gezocht op i-net naar een nieuwe pad voor Bailey, maar t bleef me dwars zitten dat ik in m'n kast een zo goed als nieuw, prachtig, goede kwaliteit (en duur) pad had liggen dat ik niet gebruik omdat het vijf cm te lang was.
Eerst gedacht om dat te verkopen, maar dan daalt het toch weer flink in waarde en zou ik alsnog veel bij moeten leggen voor iets nieuws. Terwijl het kwalitatief gewoon een superding is.
Vandaag de knoop doorgehakt en de schaar erin gezet om vijf centimeter eraf te halen. Nog bezig met het netjes weer dichtmaken, lastig door al die dikke lagen, maar het begint er al heel goed uit te zien!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 26 jul 2010, 08:38

Hooi allemaal! Jep, ik leef ook nog! Ik ben nu op vlieland, aan het werk bij stal edda! Super hier, leuke paarden, gezellige collega's en het weer werkte tot gisteren toe ook lekker mee! Benthe staat nog thuis, ze wordt verzorgd en af en toe gereden door een vriendin, Mieke. Ik mis haar wel hoor!! Ik ben nu precies twee weken hier. Ik ga zo alles even bijlezen hier, reageren is lastig want ik zit op mijn mobiel. Allemaal nog een fijne vakantie! over twee weken kom ik weer naar huis!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Mike

Bericht door Mike » ma 26 jul 2010, 09:21

Deze foto heb ik twee weken terug gemaakt, toen we naar Sterre en Bailey gingen. Het net hing net te ver weg, zoals je kan zien:
Afbeelding
Beauty
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 26 jul 2010, 10:32

@Sterre: ben benieuwd naar het eindresultaat :D

@Mike: arm paard, eten voor je neus en er niet bij kunnen ;)

@Marleen: nog veel plezier daar :D

Anouska

Bericht door Anouska » ma 26 jul 2010, 18:26

Foto van mijn voet zal ik er morgen ff op zetten, nu geen puf meer voor.

En Sterre, al klaar met het pad?

Wat ben jij gemeen Mike, met dat hooinet! ;)

Ja Marleen weer eens! Tot over 2 weken en nog veel plezier!

Vandaag bij Divoza geweest, een bontje gehaald (zo'n tennis racket) als tijdelijke oplossing tot de spieren weer terug zijn en een zadeldekje van €10,-. Sssttt niet verder vertellen, Wilfred weet van niks ;)

www.fitenvitaaldier.nl
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 26 jul 2010, 18:46

is er wat dan Anouska? O:) hihi zo ben ik ook hoor

Vanavond eens even met Vera op pad geweest, nou ik heb het park nog nooit zo snel gezien 8)7 Vera had maar 1 stand en dat was turbo, jeetje zeg maf beest. En ze weet de weg in het park dus ze wilde ook allerlei kleine tussendoor paadjes in om maar weer zo snel mogelijk terug bij de wei te zijn. Alleen daar trapte ik dus niet in, ik wilde even lekker door het park draven, maar als ik haar d'r gang had laten gaan waren we in rengalop door dat park gegaan.
Denk dat ik haar toch maar vaker alleen moet gaan pakken en ook zo met Exel, die twee hangen toch een beetje te erg aan elkaar :=

Bailey

Bericht door Bailey » ma 26 jul 2010, 18:50

ah, die arme Beauty krijgt ook nooit iets te eten! Arm peerd ;) :D

Veel plezier daar Marleen!

Kom maar op met de foto's van je nieuwe dekje Anouska, ik hoop dat het bontje goed werkt onder je zadel.

Haha Clau, niets mis met Vera's turboknop dus, ook altijd handig om te weten :=

Pad is nog niet klaar, had er vandaag even niet zo'n zin in en durf het dan niet aan, te bang dat ik fouten maak. Morgen weer een dag :)
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 26 jul 2010, 18:54

nou ik weet dat ze die turboknop heeft, ze heeft wel vaker van die buien, dan is ze echt niet te stuiten, maar meestal als ik alleen met haar op pad ben is ze de rust zelve.........................vandaag niet dus :=

Elvina

Bericht door Elvina » di 27 jul 2010, 07:59

kristelhans schreef:Leuk! Kunnen we elkaar eens in het echt meeten! Ik vraag wel even of Viv me aan je voorstelt ;) Ben niet zo goed in gezichten van foto's te matchen met 'echt'. Weet je wie er zo nog meer gaan van FW?
Misschien dat ik ook wel kom kijken! Is maar een half uurtje rijden :)
Ziggy

Bericht door Ziggy » di 27 jul 2010, 16:03

van de week de manen van Exel eens ingespoten met een glans spray, ik had cowboy magic willen hebben, maar dat hadden ze niet bij Hypodrama :?

bruine paard op de achtergrond is "nieuw" en vreselijk irritant, Vera heeft een hekel aan hem en als ze dan aan het hek staat gaat hij bij het hek staan, gevolg is dan dat Vera bijna over het hek klimt om hem te grijpen. En dat doet ie elke keer grrrrrr -:(-
Maar goed het gaat dus om de manen van Exel
Afbeelding

Handig een baasje wat op het muurtje zit en met een broodzakje kraakt, dan kan ie zo mooooiii kijken :L
Afbeelding

En nog even zijn staart, jammer dat net de wind erdoor ging, nou lijkt ie een stuk smaller
Afbeelding

Keandra

Bericht door Keandra » di 27 jul 2010, 16:36

mooie staart heeft exel

die van Githa moet eens gewassen worden, zal voor voor de keuring zijn
die heeft er wel een coupe ontploft bij op de bovenkant, maar eens geborsteld merk je er eigenlijk niets van, zijn het allemaal nieuwe haren gelijk die nog moeten bijgroeien (bij Jalenka hetzelfde)
Bailey

Bericht door Bailey » di 27 jul 2010, 20:56

Oh, fijne fluffy maantjes bij Exel! Bailey krijgt dat ook als ik er glansspray/ontklitter inspray, dan waait het daarna extra wolkerig alle kanten op :=

Vandaag was m'n vriend zo lief om rijfoto's te maken van mij en Bailey. Heb ik zoveel aan! Bailey is zo hard vooruit gegaan in twee weken tijd, maar van boven ziet het er toch heel anders uit dan van een afstand. Nu ik dat heb gezien ben ik nog trotser op mijn meneer, hij doet zo verschrikkelijk hard z'n best!

Afbeelding
meer foto's staan bij PP
Plaats reactie