Veulens en hun moeder liepen vanmorgen zo de vrachtwagen op, dus voor dag en dauw reden we richting Veeningen.
Fresco, die reservekampioen werd op de veulenkeuring, moest als 1e in de ring. Hij gaf een spetterende show weg. Tis ook echt een showbink. Zijn vader is Tango (een jonge Jazz).
Hij werd 2e in zijn groep, na heel lang voorop te hebben gelopen. Hij mocht mee lopen in het kampioenschap om he beste dressuur gefokte veulen, maar daar werd hij 4e ofzo. Volgens mij werd die van Zeewuster uit Westerbork hier kampioen.

Toen Firmant, een zoon van Chello III. Hij werd 7e in zijn groep. Liet zich wel goed zien vond ik.

Daarna Fanna, een dochter van de hengst Azteca. Zij werd ook 2e in haar groep en mocht meelopen om het kampioenschap. Zij werd 4e in deze rubriek om het beste spring gefokte veulen.

Fanna was erg blij dat ze mee mocht doen om het kampioenslint

en last but nog least Faranna. De half zus van Baranna. Zij is van de hengst Up to Date. Ze eindigde als 4e in haar groep. Ik vind dit de mooiste van de 4 die we mee hadden. Ze is niet modern genoeg, vrij grof. Maar dat is precies wat ik mooi vind

Toen werd de boer/fokker waar ik werkte nog even in het zonnetje gezet. Hij werd gehuldigd omdat hij de fokker is van Ganna (mijn lievelingsmerrie die vorig jaar overleed aan koliek). Ganna is preferent geworden.

Was een leuke dag, wel ontzettend warm. Wij zijn tevreden met het resultaat, ook al hoeven we niet naar de nationale kempioenschappen in Ermelo.