Super leuke fotos
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
owww...dank jeBailey schreef:Op de foto's komt hij echt niet klein over, of jij groot wat dat betreft, jullie zijn echt een prachtige combi samen
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Haha! Boogje staat hem ook goed hoor! Vergeet niet dat Bailey nog nooit geknipt is he, er gaat wel tijd overheen. Vind het wel super dat hij iemands grote voorbeeld is, ik zal het hem vertellenKalmiya schreef: Voordeel is natuurlijk weer dat, omdat hij klein is,...z'n manen sneller lang zullen zijn(en Bailey is daarbij echt mijn grote voorbeeld..zoooooo prachtig mooi!). Ik moet dus nodig maar een keer met jou en Bailey op stap...dat is tenminste ongeveer gelijk niveau..