Als je paard klein is, moet je fototechnisch slim zijn TIPS!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Amber_

Re: Als je paard klein is, moet je fototechnisch slim zijn T

Bericht door Amber_ » zo 18 jul 2010, 15:53

Ik zie stoere jonkies :)) wat zijn ze braaf zeg !
Super leuke fotos
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
roos

Bericht door roos » zo 18 jul 2010, 17:19

WHHAHAHA ik lig hier helemaal dubbel, geweldig!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
rowenna

Bericht door rowenna » zo 18 jul 2010, 17:55

Helemaal geweldig, en super handig natuurlijk die tips, vooral als ik straks met kleine james ga rijden hihi.
Vind het echt niet misstaan hoor jij op een paardje van 1.36m.
Ik heb op een fjordje van 1.35m gereden en ben iets kleiner dan jij, namelijk 1.70m en fjordje waar ik mee reed was smaller.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 18 jul 2010, 18:59

dank jullie! :)

Ja ze zijn zo gaaf die Fjorden. Ik kan me niet voorstellen dat je, als je eenmaal een Fjord als maatje gehad hebt, ooit nog weer een ander ras overweegt :D
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Bailey

Bericht door Bailey » zo 18 jul 2010, 19:03

Op de foto's komt hij echt niet klein over, of jij groot wat dat betreft, jullie zijn echt een prachtige combi samen :)
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 18 jul 2010, 19:17

Bailey schreef:Op de foto's komt hij echt niet klein over, of jij groot wat dat betreft, jullie zijn echt een prachtige combi samen :)
owww...dank je :) :) *o/* . Het komt natuurlijk ook een beetje omdat ik ook Casper dagelijks zie (en ze dus ook altijd naast elkaar zie) en ach eerlijk is eerlijk, 10cm groter was voor het plaatje mooier geweest. Maar ik geloof oprecht dat hij niet meer last van mij heeft dan een Fjord van 1m45 zou hebben...(misschien wel als hij een lange rug had gehad, of relatief lange benen, maar hij is gelukkig mooi vierkant). Had ik dat idee wel gehad, zou ik hem alleen inspannen of had ik misschien helemaal in het begin de beslissing moeten nemen om hem toch terug te brengen......ehm.....NOT! :P
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Bailey

Bericht door Bailey » zo 18 jul 2010, 19:30

Echt hoor, jullie zijn prachtig samen :) Lekker doorgaan hoor!
Ik snap je 'grapje' erover overigens prima, Bailey is ook één van de kleineren op stal en daar worden ook wel eens grapjes over gemaakt (ook door mezelf ;)). Hij is 1.41/1.42 en ik 1.70, maar het plaatje ziet er echt niet anders uit dan dat van jou en Cos volgens mij.

Het ligt ook echt aan de bouw, de uitstraling...
We hebben op stal hier een fjord van 1.47 die ik echt niet groter vind tonen dan Bailey, maar gisteren was Beauty van ongeveer 1.49 op bezoek en vergeleken met haar was Bailey ineens een ukkie!
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 18 jul 2010, 19:41

Ja het is hier echt gewoon een 'running gag'. Bijv dat ik altijd tegen Wendy moet opkijken en dat ze dus Bliss eens moet nemen zodat we op gelijke hoogte met elkaar kunnen praten, dat ik zelf makkelijk P.C. kan nemen als Cos eens uit de running is omdat ze toch nagenoeg even groot zijn, dat ik dus ook met Cos mee kan doen aan de shetlandpony indoor enz enz. :D

Voordeel is natuurlijk weer dat, omdat hij klein is,...z'n manen sneller lang zullen zijn :P (en Bailey is daarbij echt mijn grote voorbeeld..zoooooo prachtig mooi!). Ik moet dus nodig maar een keer met jou en Bailey op stap...dat is tenminste ongeveer gelijk niveau..:)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » zo 18 jul 2010, 20:16

Leuke fotos. Vooral die in het riet. War lengte betreft. Ik ben nog iets langer. Mijn lijf haalt de 188 cm. Past ook best op een fjord. mss minder mooi. Maar des te meer lol.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bailey

Bericht door Bailey » zo 18 jul 2010, 20:55

Kalmiya schreef: Voordeel is natuurlijk weer dat, omdat hij klein is,...z'n manen sneller lang zullen zijn :P (en Bailey is daarbij echt mijn grote voorbeeld..zoooooo prachtig mooi!). Ik moet dus nodig maar een keer met jou en Bailey op stap...dat is tenminste ongeveer gelijk niveau..:)
Haha! Boogje staat hem ook goed hoor! Vergeet niet dat Bailey nog nooit geknipt is he, er gaat wel tijd overheen. Vind het wel super dat hij iemands grote voorbeeld is, ik zal het hem vertellen ;)

Langskomen mag altijd, we hebben hier prachtige uitrijmogelijkheden! Ben zelf niet zo mobiel zonder auto en trailer, maar je bent van harte welkom :)

Afbeelding
Zie hier, plaatje ziet er toch helemaal niet anders uit?
Laatst gewijzigd door Bailey op ma 19 jul 2010, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 19 jul 2010, 05:44

hehehe...nou dat weet ik niet, jij zit er natuurlijk ook nog eens zonder zadel op :P (wel machtig hoor om zo te rijden, nu is niet alleen Bailey ons grote voorbeeld maar jijzelf ook..hahahahaha)
Ootje

Bericht door Ootje » ma 19 jul 2010, 08:36

Wat een leuke foto's! Jullie hebben een mooie omgeving om buiten te rijden.
Odette&Fenna
Ilona

Bericht door Ilona » di 20 jul 2010, 07:22

Leuke foto's en goede tips!

Je kan natuurlijk ook zeggen dat Casper gewoon een reus is en jullie heeeel 'normaal' :P
Het is de combinatie van jullie 2 (4) dat het verschil zo opvalt, maar anders zou je niet zo zien dat Cos de 1.40 nog niet haalt.
Best handig hoor een beetje een normaal maatje. Castor is ook wat groter uitgevallen dan ik in eerste instantie gedacht had. Nu kan ik er met veel pijn en moeite opkomen als ik zonder zadel erop wil.... O:)
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » wo 21 jul 2010, 13:30

Haha, hoe bedenk je het? Super leuk!
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Plaats reactie