Ekdal ook waterfeest gehad Roos, Eachann blijft ook een beetje draaien hoor, al vind hij het heerlijk.. Die Timorjes he, lekkere jongens hihi.
Ik kom vandeweek echt bij je langs hoor met Yvon, maar zoals je ziet hebben we het een beetje druk gehad met paardjes jacht, hihi.
Hihi Desire, we kunnen hem nu gewoon Comeet noemen.
Hij is inderdaad weer heel anders dan E en E. Ik denk dat we er een hele leuke rijfjord aan krijgen, in tegenstelling tot Ewald, haha, wat hebben we daar vandaag om gelachen.
Zoals jullie weten vind ik hem prachtig qua uiterlijk en helemaal lief en leuk, echt mijn vriendje. Maar ik denk dat het met rijden nog heel wat te stellen word. Hij is te dik, dus we hadden bedacht dat hij vanmorgen vroeg maar even aan het halster aan de longe moest draven (voor het eerst), nou er was dus echt geen beweging in te krijgen. Hij deed het gewoon niet......
En hij is zo mak, dat hij nergens van onder de indruk is, echt we kwamen niet meer bij..
Dat werd hem dus niet.. Nu maar wachtten tot hij drie is (of ouder), dan hoop ik hem onder het zadel aan het draven te krijgen, anders word het mijn boscros uuuhhh bosstap paard, hihi. Lekker ding is het.
Met wandelen moet ik hem ook voortslepen whaha.
Roos, is Ekdal ook weer gegroeid, Ewald word mega, ik meette hem vandaag op 1.47
Hij mag nu wel stoppen zei ik, maar mijn moeder werd boos

Vandaag ook alle drie weer lekker nat gemaakt. Ewald laat zich helemaal onder sproeien, Eachann vind het ook heerlijk vorig jaar vond hij het nog eng, nu gaat het super, al draait hij soms wat, en Comeet liet zich zelfs helemaal natmaken met de tuinslang, echt knap!