Feline gaat ook lekker, maar ze is op dit moment wel enorm overbouwd

En ze is doodsbang voor koeien

Je hebt toevallig ook geen prikkeldraad? (misschien domme vraag maar zou zomaar kunnen)Lovemischa schreef:hier ook van die pinken in de wei die meerennen als je er langs gaat met paard. Lastig.
Wat Fatoush nou weer heeft???? Vanavond toen JW Baranna uit de wei haalde zag ik dat hij een snee op zijn hals had. Wel 5 cm lang. Het had ook gebloed en het was iets opgezet. Zet ik hem net op stal, zit er nóg een snee op zijn hals, Iets minder lang en minder diep..... Onder zijn rechteroog heeft hij ook een piepklein wondje en achter zijn linkeroog is het dik....Lijkt wel of hij vast heeft gezeten, maar ik heb geen flauw idee waaraan? Hij heeft geen halster om. Morgen bij daglicht maar even goed de wei inspecteren. Baranna had na het longeren wel een deken op. Maar daar zitten de gespen allemaal aan de binnenkant, daar kan hij zich haast niet aan bezeerd hebben. En die ene snee had hij al voordat Baranna de deken op kreeg....snap er niks van
nee, geen prikkeldraad...wolkj schreef:Je hebt toevallig ook geen prikkeldraad? (misschien domme vraag maar zou zomaar kunnen)Lovemischa schreef:hier ook van die pinken in de wei die meerennen als je er langs gaat met paard. Lastig.
Wat Fatoush nou weer heeft???? Vanavond toen JW Baranna uit de wei haalde zag ik dat hij een snee op zijn hals had. Wel 5 cm lang. Het had ook gebloed en het was iets opgezet. Zet ik hem net op stal, zit er nóg een snee op zijn hals, Iets minder lang en minder diep..... Onder zijn rechteroog heeft hij ook een piepklein wondje en achter zijn linkeroog is het dik....Lijkt wel of hij vast heeft gezeten, maar ik heb geen flauw idee waaraan? Hij heeft geen halster om. Morgen bij daglicht maar even goed de wei inspecteren. Baranna had na het longeren wel een deken op. Maar daar zitten de gespen allemaal aan de binnenkant, daar kan hij zich haast niet aan bezeerd hebben. En die ene snee had hij al voordat Baranna de deken op kreeg....snap er niks van
Als ik goed heb zijn het echte Belgische witrikken! Je ziet ze niet veel, maar mooie beesten hoor. Vanochtend lagen ze weer vooraan, nu keken Ezra, Finnea en Fresia er niet meer van op. Went snelLovemischa schreef:mooie kalfjes zeg!
Die 1e foto van Finneadraadje wegshoppen, prachtfoto! Ze ziet er goed uit Reinou!
Fatoush heeft best een dikke bult achter zijn linkeroog. JW heeft een wespennest ontdekt onder de golfplaten van de stal. Hij zal toch niet geprikt zijn? Bult is wel heel hard, voelt eerlijk gezegd niet als een wespensteek. Sneetjes helen mooi gelukkig en plekje onder zijn rechteroog valt gelukkig erg mee, zie je straks niks meer van.
Is het morgen echt al weer een week geleden dat ik ze geknipt heb....zucht...moet dus al bijna weer.....Ik mis je wel hoor Reinou![]()
Morgen even lekker tutten met de paarden.