Dank jullie voor de leuke reacties...
Cos is idd heel braaf met haar, maar ik ben toch nog wel heel voorzichtig omdat hij natuurlijk nog wel kan schrikken en gewoon nog erg onervaren is. Cayleigh roept wel dat ik de bak uit moet, maar dat gaat voorlopig nog lang niet gebeuren
@Gerritje- Cayleigh wordt 6
@Esther- het is idd niet erg charmant voor zijn figuur. Op het moment zit er ook wel een grasbuikje aan (en zoveel werkt hij natuurlijk nog niet) maar vergelijk het met het willen aantrekken van een topje maat xxs terwijl je een xl nodig hebt

...ook nooit echt charmant..hehehehe. Knippen kan altijd nog, maar wil zo graag weten hoe hij eruit zou zien met manen (vooropgesteld dat ze bij hem zouden groeien, maar als ik naar z'n voorpluk kijk, heb ik goede hoop)
@Kristel- ja, voorlopig weer terug naar bit. In de bak ging het bitloos super, maar buiten zijn we er nog niet echt aan toe en had ik het idee dat ik misschien teveel dingen tegelijk aan het doen was. Weer even terug naar wat hij kent dus en eerst focussen op onze stabiliteit/evenwicht en zijn ervaring en dan weer iets nieuws introduceren...het doel blijft nog steeds uiteindelijk een neckrope...maar eerst nog wat stappen ertussen

. Had 'm dus wel kunnen laten liggen voor later, maar heb het geld ook nodig om 1 van de shetlanders terug te kunnen kopen waarmee het niet goed gaat bij zijn nieuwe eigenaar en wil koste wat kost voorkomen dat die de handel in gaat...