Cayleigh en Cos go Boomloos....

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Nathalie

Cayleigh en Cos go Boomloos....

Bericht door Nathalie » vr 11 jun 2010, 15:00

Nou...Cayleigh heeft haar verjaardagsgeld bij elkaar gedaan (en dan te bedenken dat ze volgende maand pas jarig is maar we wilden graag dat ze er met mooi weer nu al van kon genieten (schrijf ik terwijl het hier regent)) en dit is wat er gekocht is...de Barefoot Drytex Kids.....Ik vind het zo snoeperig! Mijn moeder heeft haar stiekem nog het dekje erbij gegeven (ze mocht eigenlijk niets meer hebben van mijn vader omdat ze al een fiets van hen had gekregen :P)

Afbeelding

Aan deze kant op het dekje zit dus een klein tasje, wat ze al niet bedacht heeft wat ze daarin kan meenemen "maar mama, jouw telefoon mag er ook nog bij hoor"
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nog even over zijn boogje aaien voor hij "omvalt" want ik heb weer eens besloten om het te laten groeien :D en nu hopen dat ik het langer volhoud dan anderhalve dag....
Afbeelding

"ik vind je lief"
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Nathalie op vr 11 jun 2010, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
grietsje

Re: Cayleigh en Cos go Boomloos....

Bericht door grietsje » vr 11 jun 2010, 15:09

Ahh geweldig! Wat schattig zeg! En wat is ie braaf met haar! Heb je een superpaardje aan!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
nancy imka

Bericht door nancy imka » vr 11 jun 2010, 15:24

Haha grappig zo'n klein zadeltje
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Charret

Bericht door Charret » vr 11 jun 2010, 15:36

Oh Cos is wel verschikkelijk braaf of niet? Zo lief.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Bailey

Bericht door Bailey » vr 11 jun 2010, 16:11

Oh, geweldig!
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » vr 11 jun 2010, 16:27

wihi wat schattig !!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Fran

Bericht door Fran » vr 11 jun 2010, 16:32

Wat schattig. Leuk dat ze er zo gek mee is.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Gerritje

Bericht door Gerritje » vr 11 jun 2010, 16:46

super schattig. hoe oud wordt je dochter?
---
Esther

Bericht door Esther » vr 11 jun 2010, 17:41

Wat onwijs schattig!!
Het zadeltje kleed overigens niet echt af, hihi.. Hij krijgt zo wel een pens, of heeft hij die sowieso al, hihi..

En je moet de manen knippen, Cos is zo onwijs leuk zo!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 11 jun 2010, 17:48

Ah schattig! Toch maar weer met bit? Zag je andere te koop..of ben ik dan in de war? Cos is echt een schat zeg..tis dat mijn kont net niet klein genoeg is voor zo'n zadel...haha!
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 11 jun 2010, 20:51

Dank jullie voor de leuke reacties...

Cos is idd heel braaf met haar, maar ik ben toch nog wel heel voorzichtig omdat hij natuurlijk nog wel kan schrikken en gewoon nog erg onervaren is. Cayleigh roept wel dat ik de bak uit moet, maar dat gaat voorlopig nog lang niet gebeuren ;)

@Gerritje- Cayleigh wordt 6

@Esther- het is idd niet erg charmant voor zijn figuur. Op het moment zit er ook wel een grasbuikje aan (en zoveel werkt hij natuurlijk nog niet) maar vergelijk het met het willen aantrekken van een topje maat xxs terwijl je een xl nodig hebt :P...ook nooit echt charmant..hehehehe. Knippen kan altijd nog, maar wil zo graag weten hoe hij eruit zou zien met manen (vooropgesteld dat ze bij hem zouden groeien, maar als ik naar z'n voorpluk kijk, heb ik goede hoop)

@Kristel- ja, voorlopig weer terug naar bit. In de bak ging het bitloos super, maar buiten zijn we er nog niet echt aan toe en had ik het idee dat ik misschien teveel dingen tegelijk aan het doen was. Weer even terug naar wat hij kent dus en eerst focussen op onze stabiliteit/evenwicht en zijn ervaring en dan weer iets nieuws introduceren...het doel blijft nog steeds uiteindelijk een neckrope...maar eerst nog wat stappen ertussen ;). Had 'm dus wel kunnen laten liggen voor later, maar heb het geld ook nodig om 1 van de shetlanders terug te kunnen kopen waarmee het niet goed gaat bij zijn nieuwe eigenaar en wil koste wat kost voorkomen dat die de handel in gaat...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
janna
Contacteer:

Bericht door janna » vr 11 jun 2010, 20:55

Wat een schat is het ook, hier was hij ook altijd al de knuffeldoos.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
rowenna

Bericht door rowenna » vr 11 jun 2010, 21:01

AAAHHHH wat schattig zo'n zadeltje, zou er bijna ook een kopen[heb geen kids]alleen voor de heb hihi.
En lekker late groeien die manen.
Had ze bij Udo ook al een aantal keer geknipt voor ik de knoop door hakte en dus de schaar verbannen heb, ziet er nu echt niet uit, maar ik hou vol.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 11 jun 2010, 21:06

@janna- wij maken hier altijd grapjes dat hij helemaal geen paard is maar een uit de kluiten gegroeide golden retriever :')

@rowenna- hehehe..ben zo blij dat het ook gelukt is om een dochter te krijgen tussen 2 zonen in....Die jongens geven hier allemaal niks om...heerlijk paardentutten kan alleen met Cayleigh. Heb je ook een foto van Udo nu? Hoe lang groeit het al? (die tussenfase ben ik ook zo bang voor, volgens mij begint elke schaar die je ziet dan naar je te roepen)
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 12 jun 2010, 08:19

Oh wat naar van je shetlander! Hopen dat je die snel terug kunt kopen dan! Succes daarmee!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » za 12 jun 2010, 08:56

Moet me inhouden om niet ook wat te zeggen over de manen, hahaha (boogje, boogje, boogje).
Staat grappig zo'n klein zadeltje. Leuk dat je dochter er zo'n plezier van heeft, Cos is er ook wel uitermate geschikt voor.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » za 12 jun 2010, 08:59

haha dat koppie van hem spreekt ook boekdelen. En hij lijkt met zo'n zadeltje wel een megapaard. Betreft manen, tja boogjesmens hier! (zit me nu ernstig te bedenken of hij ooit lange manen gehad heeft hier, volgens mij niet..misschien alleen de allereerste winter)
Geluk is de vrucht van intens werk
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 12 jun 2010, 09:12

wat schattig zeg en wat is hij braaf bij je dochter, echt een schatje :L

Over de manen kan ik alleen maar zeggen, kijk hoe het eruit gaat zien. Bij Exel komt er nooit een schaar in en bij Vera ben ik ze weer aan het laten groeien, nou maar hopen dat ze een beetje ongeschonden door de zomer heen komen i.v.m. haar eczeem :=
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Keandra

Bericht door Keandra » za 12 jun 2010, 17:17

tof hoor

hier gaat dat zadeltje ook aangeschaft worden binnen een paar jaar voor op Githa en Jalenka als Arwen begint te rijden

tof echt *o/*
Nathalie

Bericht door Nathalie » za 12 jun 2010, 18:36

aaaaah..julie moeten me juist steunen, de vorige keer dat ik het liet groeien heb ik het anderhalve dag volgehouden :')....het is nu op het punt dat het echt geknipt zou moeten worden...dus ik probeer vol te houden...

Cos is idd top geschikt voor bij de kinderen, hij is heel (zacht)aardig naar ze..

Het zadeltje kan ik echt aanraden Keandra, het is zo leuk en ook heel licht, cayleigh vindt het prachtig om er zelf mee rond te dragen.
kristelhans schreef:Oh wat naar van je shetlander! Hopen dat je die snel terug kunt kopen dan! Succes daarmee!
Ja het was voor ons ook schrikken en heel naar allemaal, we gaan hem woensdag ophalen en dat zal voor Cayleigh helemaal schrikken zijn. Zijn manen waren zeker een meter lang en die zijn helemaal afgeknipt....
Plaats reactie