Vorderingen in Zweden
Re: Vorderingen in Zweden
Ja dat wilde ik ook vragen. Dat weer..maar je weet dus zeker dat je er tegen kunt.
Ik heb net de 2 films van Millenium gezien. Prachtig land, de taal is echt een mengelmoes van engels, duits en zelfs wat nl als je het zo hoort. Maar die kou..
Ik heb net de 2 films van Millenium gezien. Prachtig land, de taal is echt een mengelmoes van engels, duits en zelfs wat nl als je het zo hoort. Maar die kou..
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ziet er al echt heel goed uit!
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Vast weldendola schreef:Dat ziet er gaaf uit, mooie manier van stallen bouwen! komt er straks ook een fjord te staan die in Zweden of Noorwegen gefokt is?

Ik vind het juist een heel eigen taal, je kunt er wel wat woorden uit andere talen in herkennen, maar tis echt geen mengelmoes. Helaas, dan was het namelijk makkelijk lerenCharret schreef:Ja dat wilde ik ook vragen. Dat weer..maar je weet dus zeker dat je er tegen kunt.

Rust zacht lieve Wanja, ik zal je nooit vergeten kanjer!
* 02-05-2001 † 05-02-2012
Datzelfde gevoel heb ik nou ook. Alleen jij durft/kunt de stap te zetten en ik niet.Wanja schreef: Tja, het is mijn thuisland, verkeerde plek geboren denk iken van het klimaat heb ik gelukkig geen last. Ik heb liever heel veel sneeuw in de winter dan die sombere regenachtige winterdagen hier in NL... Zweden heeft een landklimaat, dus de zomers zijn er ook lekker
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Ik vind de taal ook geen mengelmoes. Natuurlijk zitten er net als in onze taal "leenwoorden' in. Zweeds zit in de zelfde taalgroep als Nederlands. Vooral als je uit het noorden van Nederland komt is Zweeds een tikkie gemakkelijker te verstaan, maar om het zelf te spreken......Ik heb (ooit) Zweeds geleerd maar het blijft moeilijk om de juiste toon te slaan.Wanja schreef: Ik vind het juist een heel eigen taal, je kunt er wel wat woorden uit andere talen in herkennen, maar tis echt geen mengelmoes. Helaas, dan was het namelijk makkelijk leren
All that we see
All that we seem
All that we seem
Gaan jouw ouders ook mee emigreren?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja klopt, ik kwam met het idee en toen wilden ze meeAnita45 schreef:Gaan jouw ouders ook mee emigreren?

Rust zacht lieve Wanja, ik zal je nooit vergeten kanjer!
wat gaaf zeg met z'n allen daarheen.. het lijkt me een prachtig land
en de stallen gaan erg mooi worden zo te zien!

Wat een uitdaging maar wel geweldig het is zo'n mooi land en het klimaat wen je wel aan ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als het af is.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
wel heeel mooie stallen hoor!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!