Wat een rot nieuws Sterre

! Wat ongelooflijk *%&^! Zo hard mee bezig geweest en dan zulk nieuws. Balen man!!
Morgen inderdaad even de zinnen verzetten. Lekker klooien met Bailey. Hopen dat het zaterdag gaat klikken met je instructrice, zo ja dan heb je er vast een heleboel aan. Ik vind dat soms zó verhelderend, een instructeur aan de zijlijn!
Mijn praatfilmpje moet ik even uploaden nu geen zin meer in, hehe. Doe ik morgen wel.
Wél wat foto's!!
Hier word je toch spontaan verliefd op

heeeeeeel ver ingezoomd, ze stond echt aan de andere kant van het weiland
En toen lekker geborsteld, meeèen wat was dat vies!! (Ze staat echt kats scheef hier, met kont op hoger stuk en in de rust stand

)

Na het rijden. Mooi oog!

hehe. Deze foto heeft wat info nodig ben ik bang
Op Vlieland voeren we zo alle paarden. Er staan daar 20 paarden die 's middags allemaal muesli, biet e.d. krijgen. Maar allemaal een eigen portie en hoeveelheid.
Iets heeeel handigs op bedacht, emmer met een touwtje! Touwtje om de oren, neus in de emmer. Paard eet alleen uit eigen emmer, gooit niets op de grond (op Vlie staan ze allemaal op zand, dus kans op koliek als ze veel van de grond eten). Ideaal dus!
Dus dat heb ik voor Benthe ook maar bedacht, die gooit altijd de emmer om namelijk.
(Ze krijgt niet zoveel trouwens, buikje moet er juist af op het moment

)
Meer foto's en filmpjes morgen, ik zal een PP topic openen!