In augustus vorig jaar werd dan ook besloten Damaris te koop te zetten. De verkoop ging niet zo vlot als gehoopt, maar uiteindelijk vertrok ze eind februari naar Duitsland. Anne had het er toch wel moeilijk mee, ze was natuurlijk bij hem geboren en nu ging ze ineens wel heel ver weg. Maar na een paar dagen merkte hij al dat het een stuk makkelijker was. Iets minder mest, iets minder voer, en de paarden hadden natuurlijk iets meer ruimte. Al gauw gaf Anne aan dat er misschien nog een de verkoop in moest. Maar welke dan...Woudina was voor mij geen optie, Yli voor Douwina niet en Karlien hebben ze al 16 jaar. Dus dan zou het Annelisa worden. Een ontzettend leuke merrie, maar ik zou met haar nooit de band krijgen die ik met Woudina wel heb, dus dan moet je keuzes maken... We besloten toen dat we Annelisa pas in het begin van de zomer te koop aan zouden bieden, als ze wat mooier in conditie was.
Toen ik laatst op FW een topic van iemand zag die op zoek was naar een fjord, besloot ik toch maar te PB-en en toen ging het opeens erg hard... Vooraf 'gewaarschuwd' voor Annelisa’s brave karakter

Heel erg dubbel, maar ik verwacht dat Annelisa het erg naar haar zin zal hebben op haar nieuwe plekje. Ze zal half mei pas verhuizen, dus dat geeft ons nog even de tijd om aan het idee te wennen en rustig afscheid van haar te nemen.
Ik neem aan dat haar nieuwe eigenaresse zich snel in dit topic zal melden