Anna is vandaag langs geweest, was erg gezellig, ze heeft op Dancer gereden. En idd Ekdal is groot, ben dus niet gek haha

Of een draad ervoor nog spannen dat ze door twee afrasteringen moeten. Zonde joh van je land heb je straks niks meer. Bij ons mogen ze ook echt niet meer het land op hoor. Des te meer hebben ze er van de zomer aan! Heb je ook wel stroom in de bak?djenga101 schreef:Haha, Nancy, dat waren wij ook van plan, omdat ze zo stoeien. (Justin en Dokie stonden wel altijd 12 maanden op het land). Ik heb ook een rijbak, waar ze in kunnen. Maar ze gaan dan zo lopen kloten, ook als we er hooi in gooien. Ze hebben al 2 keer het draad stukgelopen, gelukkig stonden ze nog IN de bak, maar ja.. voor hetzelfde geld staan ze een keer aan de andere kant, en als er dan niemand thuis is, vind ik dat toch wel een beetje eng.. Dat is dus het dilemma.
(het slaat eigenlijk nergens op, als ik erbij nadenk nu, want de afrastering van de wei en de bak is precies hetzelfde, en ze zijn nog NOOIT ontsnapt,,,,het is meer mijn angst van stel dat..)
Naja, we zien wel weer met de blubermonsters!
Elvis schreef:Wat een stum dagen met Elvis.
Hij is ontzettend vervelend en dwarsMisschien door het weer,of een periode ik weet het niet.Vandaag ging hij zowat over me heen om bij ze voer te komen(stel je voor dat je als laatste eet) en gister is hij bijna over het hek gesprongen omdat Emy uit wandelen ging.
Hij heeft zo'n harde trap gehad dat ik zelf mank liep,ga nou gauw weg,mij beetje omver lopen.
Ook Imka en Emy hebben het te verduren met hem,hij zit maar aan ze te ruiken en probeert erop te springen...
Nu laat ik hem dus lekker even met rust en ga me eigen gangtje.Wacht wel tot zijn bui weer over is.
Wandelen gaat opzich wel,maar is erg druk en gooit constant met ze kop.Druk en baldadig gaan dan niet echt samen.Maar ach we zitten in het leerproces we moeten er even door heen![]()
Is wel weer even wennen een trekpaard jaarling of een fjorden jaarling haha...Zei nog tegen nanc Hosta was echt niet zo op deze leeftijd.Maar ach die kreeg het later