Hier weer eens wat foto,s van onze kanjers Eachann en Ewald.
We hadden al een paar maanden geleden deze leuke blauwe bal voor ze gekocht, en van de week hebben we hem laten op pompen door Nico.
Eerst vonden ze het een beetje spannend maar daarna was het toch wel heel erg leuk

Ook heb ik nog een paar gewone plaatje gemaakt van de boefjes...ze kunnen zo ravotten met elkaar en dat is zo geweldig om naar te kijken!!

Onze kanjers met de bal... hier vonden ze het nog een beetje spannend want ik had net de bal een schop richting hun gegeven

Hier waren ze die hele bal aan het aflikken

kijk ewald zijn tong... hihi hij likt dat ding af alsof het een ijsje is....dat is echt zo'n grappig gezicht

tja en dan moet je ook even proberen of je er in kan bijten alleen dat lukte niet erg...want dan rolde de bal weg

Van al dat spelen met die bal wordt je moe he ewald???? hihi
En hier nog wat gewone foto,s van ze

Onze kanjer Ewald

Hij was maar een klein beetje nieuwsgierig wat ik in mijn handen had....tjaaaa helaas alleen maar een foto camera

Daar is Eachann de andere kanjer

Hier vond eachann steyn wel erg spannend, want steyn was met een longeerzweep aan het spelen...tja daar krijg je alleen wel hele mooie plaatjes van

Hier nog wat plaatjes van hun samen

Hier begonnen ze met elkaar te spelen....hier ging het nog rustig...maar dat rustige was snel over

Kijk die mond van Eachann..........Draak

Jaaaaaa Ewald nu heb ik je te pakken.......ja en dan wel aan zijn oor....en los laten hoooo maar....

en toen ewald eenmaal los was....had eachann alweer zijn halster te pakken

nou dat waren ze weer sorry voor de hoeveelheid maar ik kon er echt niet tussen kiezen
ze waren allemaal zo leuk!!!
Nou tot de volgende keer