Ik kijk het even aan, maar het lijntje hou niet gespannen. Ja tot het weekend, en dan kijk ik het even aan, mocht het niet gaan dan is het lijntje idd weer zo gespannen

foss schreef: Kijk het gewoon even aan met een lijntje er tussen dan zie je snel genoeg of het goed gaat of niet.
Ik weet niet of Fjordy de baas is maar het kan ook zijn dat Toot dat over wilt nemen en hij legt zich er pas bij neer als hij weet dat het niet lukt.
Wel leuk als ik Fjordy type, mijn Foss noemen wij vanaf dat we hem hebben al Fjordy en is ook de leider al vanaf het begin en ondanks dat hij al 25 jaar oud is hij geeft het niet af.
Nou.. dat vraag ik me af haha, Soms zitten ze wel is boven op elkaarViv schreef:Ik ga met Foss mee: denk dat het voorjaar eraan komt en dat tootje zn hormoontjes aan het ontdekken is. En volgens mij is fjordy geen hoooomooooo dus dan kun je er op wachten.
Ja dat denk, en weet ik, weltruus1970 schreef:als ik dit zo lees, hoop ik dat het draadje genoeg is..
Whahaha jaa iddCarolinef schreef:ja hoor net een echt huwlijk, kunnen niet met en niet zonder elkaar leven haha
Klopt !! Dat topic heb ik ook gezien, echt naar..truus1970 schreef:ik heb op bokt gezien hoe een hengst een merrie kan toetakelen, dat was niet grappig meer.
ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe Toot het doet op de HK.
whaha, ik zie het al voor me, in van die legerkleding met een verrekijker, zak chips er bij.Amber_ schreef: Heb er net dik uur bijgezeten, achter de bosjes haha, te bespioneren.
Nee ik ook echt niet daarom..Fran schreef:whaha, ik zie het al voor me, in van die legerkleding met een verrekijker, zak chips er bij.Amber_ schreef: Heb er net dik uur bijgezeten, achter de bosjes haha, te bespioneren.![]()
lastig, gewoon nog even aan kijken, met een draadje er tussen hebben ze teminste wel contact, paarden alleen houden vind ik persoonlijk niks.
Apart.. dacht dat ik ge-update heb.Melanie&Fjordy schreef:Wat vervelend zeg! Hopelijk gaat het binnenkort wel weer beter, want het zou idd jammer zijn als je ze uit elkaar moest halen voorgoed...