Gisteren is Marleen (van Benthe hier op FW) op thee visite geweest. Het was heel leuk en Marleen had de camera meegenomen. Eerst dus thee geleut en daarna in de auto naar Beer. Geloof dat Marleen zich een hoedje schrok van het formaat fjord dat opeens voor haar stond want Benthe is een heel mooi, elegant ding..en dan opeens mega Beer is wel even wat anders. Beer liet zich ook absoluut van zijn grappigste kant zien en we lagen de hele tijd krom van het lachen..gek dier!
We hebben onze eerste vrijheidsdressuur dingetjes gedaan en Beer vond alles superleuk! Zelfs zonder biksjes haha..eerst met en daarna zonder en dan afgewisseld. Ik dacht dat wij nog helemaal groen waren op dit gebied maar doordat Beer en ik al heel veel grondwerk hebben gedaan (freestyle en handwerk) zat er toch al aardig wat in. Volgen bijvoorbeeld, gisteren hebben we dat uitgebreid met Beer parkeren en het weglopen van mij. Beer snapte het ook erg snel. Bleef braaf staan tot dat ik hem riep en kwam dan naar me toe gewandeld. Ook terug zit er al aardig in en gisteren heb ik dat geprobeerd zonder aanraken met alleen een stem en hand-commando en jaaaaa hoor! Beer deed braaf wat stappen naar achteren. Ook zijn we met buigen bezig geweest...dat vond ik best spannend maar met aanwijzingen van Marleen had Beer het eigenlijk na 2 keer door.. okee, hij doet het nog niet helmaal maar ik wilde niks forceren dus we zijn ook niet 'all the way' gegaan. Ik beloon nooit met voer en nu deed ik dat af en toe dus wel..wat Beer wel niet voor een enkel biksje doet is echt ongelooflijk!
Nou genoeg geblaat, hier de foto's!

Eerst moest er even geknipt worden want Beers manen waren al weer aardig lang!

Lekker spetteren op de camera van Marleen!

Beer geparkeerd waarna ik wegliep...Beer houdt me goed in de gaten!

Kom maar Beer!

Jaaaaaa! (dat is zijn beloonwoord haha)

Knuffelen bij de baas...

Terug Beer! Met een vinger en later met alleen wijzen..braaaf!

Opwarmen voor de buiging.

Zo baas?

Samen aan het werk...goed team!

Even andere dingen gedaan en later nog eens gevraagd en meneer wist niet hoe snel hij het kunste moest doen!

Wijken voor druk aan de voorkant (huiswerk voor onze les)

Wijken voor druk aan de achterkant (ook huiswerk)

Even een onderonsje..met 5de been(tje).. Die had ie de hele tijd uithangen..charming!

Hand volgen..ja met een biksje, lekker makkelijk!

Beer kon geen genoeg van de gymnastiek oefeningen krijgen en gooide er zelf nog een paar tegenaan!

JEUK!

Sneeuwschuiven hoort er ook bij natuurlijk..

Nog wat plukjes knippen..het zinde me niet..haha!

Voorlopig kapsel..straks nog meer knippen want ik ben nog niet tevreden.

En meneer in zijn stal..met naamplaatje hihaaa te grappig! Van manlief gekregen..
Ik verbaas me steeds weer over Beers ongelooflijke bereidwilligheid! Hij doet echt ALLES wat ik van hem vraag.heel bijzonder..maar goed, dat wisten jullie al.
Marleen, bedankt voor de foto's en ik vond het een hele gezellige middag! Doen we snel weer!