[[[zo even heel lui

, heb onderstaande stukje gekopieerd uit het strandwandeling topic, niet erg toch? haha]]
Wij vonden het ook super leuk met Eachann en Ewald mee te wandelen. Al waren we wel een beetje traag op het strand.. Ik met mijn waggelbuik , en Steyn die criss-cross over het strand sjeesde.
Vandaar dat er een gat ontstond tussen ons.
Mijn stippelmeisje Djenga had inderdaad een trap gehad van een paard, ze gilde harder dan dat ze wat had . Gelukkig had ze niks ernstigs hoor! Alleen een blauwe plek, niks mank oid.
Later bij inladen hoorde ik van Desire dat het Elvis geweest was. Voelde me in de auto wel hammerysk, dat jij je de wandeling een beetje rot gevoeld had, omdat het Elvis was. Geen probleem hoor Desire, normale reactie van Elvis. Het is mijn verandwoording/risico, dat ik mijn hond meenam.
Wat jammer was, dat we geen foto van Elvis en Eachann samen hadden. Bij het uitladen regende het behoorlijk, waardoor foto's maken niet mogelijk was. Ze hebben wel even leuk samen gesnuffeld. Op de trugweg, waren wij een stuk eerder bij de trailer, omdat het me te ver werd (ik oude oma)
Eachann en Ewald waren hartstikke braaf, zover ik zien kon, heb er zelf niet mee gewandeld.
Toen ze op de trailer stonden nog even lekker thee gedronken en gezellig gepraat met andere achterbijvers.
Bij thuis komst was ik verbaasd, ze hebben zich nog rot gerend in de bak. Alsof ze alle spanning er nog even uit moesten gooien.
De foto's volgen nog, Yvonne gaat ze plaatsen, alleen ligt het fototoestel nog bij de paarden . Maar verwacht er niet veel van, ze zijn eigenlijk allemaal van veraf genomen.
Op naar de volgende keer, dan komen we zeker weer!
========Dat was mijn verhaaltje van zondag!
Wel balen, dat ik rond 3 uur met het opruimen van alles, buikpijn en later rugpijn kreeg, pppfff. Tot half 10 heb ik op de bank gelegen.. Al heb ik het super rustig aan gedaan, toch te veel en te hard gelopen. Moeilijk hoor dat aanpassen, het liefst huppel ik lekker met alles en iedereen mee... Las, nancy, dat jouw enkels het ook te verduren hebben gehad. naar en lastig voor je hoor, je wil zo graag!!
Van 't voorjaar/zomer moeten we nog maar eens afspreken. Trouwens Desire, je schreef dat je zag dat Djenga in haar maag getrapt was?? Volgens mij was dat haar bil, ze had namelijk een wondje precies op haar bil, rechts van haar staart. ppfff, wat kan ze gillen he,, dat doet ze vaker bij angst hoor,, klinkt dan erger dan dat het is, die lieve meid..