Die fenya

Dit even uit het A-topic gehaald. Jij hebt natuurlijk nu ook een F-je Carolien. Ik zal hem in de beginpost zetten. Waar gaat hij opgroeien?adanco schreef:Dank voor je PBtje Lisa.. Volgende week gaan we foto's maken van Flinn en dan zet ik ze op PP.
Het gaat heel goed met hem en ik vind hem natuurlijk de aaaalllermooiste!
Het gaat goed met de mannen. Ze eten gezamelijk en slapen gezamelijk. Jouw vent moest gisteren weer even een keertje op zijn nummer gezet worden want toen Jeroen hooi bracht in het land vond hij het nodig om Jeroen bijna omver te drammen. Ook wordt er nog wel eens een onderlinge tik uitgedeeld als er net hooi is gebracht. Daar is vooral Finn weer erg goed in, die denkt dan even dat het allemaal voor hem is.Anna schreef:Anita hoe is het met onze mannen in Mantinge
OepsAnita45 schreef:Ook wordt er nog wel eens een onderlinge tik uitgedeeld als er net hooi is gebracht. Daar is vooral Finn weer erg goed in, die denkt dan even dat het allemaal voor hem is.
Dan is het nu toch wel fijn dat ze met zijn vieren staan kunnen ze elkaar opvoedenLindy schreef:OepsAnita45 schreef:Ook wordt er nog wel eens een onderlinge tik uitgedeeld als er net hooi is gebracht. Daar is vooral Finn weer erg goed in, die denkt dan even dat het allemaal voor hem is.![]()
Toch een nadeel van het alleen met je moeder op een stukje weide staan denk ik, niet leren spelen, maar ook zeker niet leren delen met anderen....