Hoe zien jullie dat? Als jij bijv. M1 Fjordsport hebt gehaald vind je jezelf dan ook echt M1 zeg maar?
Lekker vaag, maar jullie snappen de vraag denk ik?

jij bedoelt denk ik fjordcup, dat is wat anders dan fjordsportAnna_Dani schreef:Fjordsport vind ik iets anders dan knhs, maar ik vind het wel wat waard. Er wordt bij Fjordsport echt niet vriendelijker gejureerd omdat het 'maar' een Fjord is. De concurrentie is eerlijker bij Fjordsport.
als dit op mijn stukje tekst sloeg, ik bedoelde het anders...Sjolvir schreef:Maar het starten op een simpeler paard is je eigen keuze! Moet je dus niet gaan zeuren over dat dat super
bewegings dier meer punten rijdt.
Ach in jury sport zit er altijd wel eens vreemde jury..Cindy+Uniek schreef:als dit op mijn stukje tekst sloeg, ik bedoelde het anders...Sjolvir schreef:Maar het starten op een simpeler paard is je eigen keuze! Moet je dus niet gaan zeuren over dat dat super
bewegings dier meer punten rijdt.
ik was met een vriendin mee (met kwpn'er) en die ferro-nakomeling bakte er echt niks vanalleen hij kon natuurlijk machtig bewegen, maar als jij voltes gaat rijden op plekken waar je oefeningen moet gaan doen etc en anderen krijgen daar -2 voor of gewoon een 0 (niet getoond) en diegene rijd nóg 1e plek en dikke punten is er toch iets mis bij die jury
verder ben ik het ook met jouw stuk tekst eens
Hmmm de mentaliteit dat het bij de fjorden allemaal beter is vind ik ook ronduit belachelijk, wantclaudia schreef:Vroeger werd er door het stamboek NPC gereden.
Dat had toen nog wel een aansluiting met het KNB.
Later werd het KNHS en ging de NPC eruit.
Het stamboek vindt dat je niet wordt gekontroleerd bij de KNHS of je met de juiste fjord start.
(maar bij de fjordsport wordt er ook niet elk keer gekontorleerd).