En Elmo is echt een sul! Hij heeft nu echt een raar figuur hij is hoog op zijn benen en best nog smal maar heeft een enorme grasbuik! ik neem aan dat dat wel veranderd want er moet nu toch niet zoveel voeding meer in het gras zitten?

Dit klinkt heeuull bekend in de oren!!roos schreef:Ekdal is een deugniet met wandelen. Hij weet te goed de weg naar huis....en gaat dan aan snelwandelen doen.
En op stal gaat het wel beter, maar laten we niet praten over de rotzooi die hij maakt.
Ik heb een beetje hetzelfde hoor. Elske staat hier drie kwartier vandaan, dus ik ga niet elke dag. Maar inderdaad, ik hou jullie verhalen wel bij! Elske en Eliene staan nog steeds lekker samen. Het zijn zulke deugnieten. Pas hadden ze opeens hun waterpomp gesloopt... Ze zijn verder weer lekker toddig in hun wintervachtje en beginnen nu echt wat uit te breden! ze staan lekker te genieten van hun jeugd en dus weinig spannends te vertellen!grietsje schreef:Kben gister ook weer even bij mijn E-tje wezen kijken!
Heb doordeweeks helaas niet veel tijd om naar hem toe te gaan, dus ook weinig over hem te vertellen hier! Vind jullie verhaaltjes altijd wel leuk om te lezen
Ezra maakt het goed! Hij groeit lekker door en geniet heerlijk samen met de andere hengsten op het land! Gister dacht ie alleen even met me te kunnen spelen, resultaat was dat ik een voorhoef tegen mn knie had! Auw! Direct maar even goed afgestraft en geloof dat mn boodschap wel duidelijk was!