Niet meer... geloof me.. deskundig verbouwd is deskundig verbouwd...Ilonka schreef:Ik kom er achter dat de Bucas die ik ruim 10 jaar geleden gekocht heb als ongevoerd (en naar mijn idee dus 0 grams was) ook daadwerkelijk ongevoerd is maar dat de stay dry fleece lining 220 grams is... Betekend dat mijn andere dat ook is. Ilonk staat dus niet onder een 0 grams na het scheren maar onder een 220 (verklaard waarom ze het gewoon warm genoeg heeft). Bij extreme kou en helemaal geschoren staat ze dan dus onder 440.
Do, een Rhino en Rambo hebben dat dus niet, daarbij loopt de voering/lining gewoon tot onderaan.
Mijn 0 grams is ook niet 100% o grams, aangezien er ook een dun voerinkje in zit, maar dat ding zweet tenminste
niet zo, als een regedeken die ik heb zonder voering, dat is pas een drama.. (reserve deken, voor de lol,
hier even op de foto..geeft toe dat jas iets te groot is, maar geeft echt roodkapje gevoel...
http://lh3.ggpht.com/_K_-98rq2IWw/SWTqV ... %20003.JPG of paard in eigen koepel tentje???)
Sloten zijn van de week gebaggerd!!! YES! al het riet is nu weg.
Sjol niet meer met 4 natte poten en natte buik gezien.
Die zal ook wel denken, nat worden en blubberen is het het alleen waard als er iets bijzonders staat.
Snap nu wel, waarom ik het over de sloot springen toen niet gehaald heb

sloot is stuk breder dan ik dacht. Zo zonder begroeiing..