Ullwinn de springpoownie

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Marloes

Ullwinn de springpoownie

Bericht door Marloes » di 15 sep 2009, 09:49

Ullwinn is druk bezig met aan zijn veelzijdige carrière werken. Na leerpoownie (viewtopic.php?f=2&t=35054) heeft hij nu ook een start gemaakt met zijn carrière als springpoownie. :D

Vorige week heb ik hem voor het eerst vrij laten springen. Over anderhalve week rijd ik namelijk mee met Enjoy the ride, en dat is een rit met hindernissen. Ik heb nog nooit met Ull gesprongen, en ik ben niet zo'n held, dus er moet geoefend worden. Omdat ik pas komende zaterdag mijn nieuwe Wow krijg, mocht hij eerst een paar keer vrijspringen.

Vorige week ging goed! Hij moest even inkomen en kon de afstand af en toe niet helemaal goed inschatten, maar sprong (uiteraard) alles. :) Vandaag mocht ie weer aan de bak. De eerste hindernissen waren laag, dus die sprong hij heel ontspannen. Compleet met ontspannen flapperende onderlip. :+ Toen het hoger werd, werd Ull steeds enthousiaster. Op een gegeven moment ging hij mij lopen uitdagen, echt leuk was dat. :D Daardoor vergat ie alleen wel soms dat ie behalve stoer doen ook zijn benen op moet tillen. :') Maar uiteindelijk zijn we weer net iets hoger uitgekomen als vorige week!

Komende maandag heb ik mijn eerste springles met hem. Ik ben benieuwd! :)
Claudje

Re: Ullwinn de springpoownie

Bericht door Claudje » wo 16 sep 2009, 07:48

Hihi, grappig is hij dan he, als hij zo enthousiast wordt :D Hier op stal noemden ze hem met springen Speedy Gonzales :=
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Marloes

Bericht door Marloes » wo 16 sep 2009, 09:20

Speedy Gonzales. := Dat belooft wat voor maandag. :D
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » zo 20 sep 2009, 09:28

Heb je je toch nog opgegeven voor Enjoy the ride? Baal zo dat ik niet kan. Ik hoorde dat het in de zomer misschien weer is. Zullen we dan alsnog samen gaan (lijkt me namelijk super)
Succes met je springles.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Marloes

Bericht door Marloes » zo 20 sep 2009, 11:30

Ja, alleen nog even kijken of het qua starttijd lukt.

Eind oktober is er een rit in de buurt, ik geloof omgeving Stevensbeek, van ongeveer 30 km. Kunnen we ook wel doen eventueel. :) Het lijkt me zo gaaf zo'n ritten! Ik zou graag endurance willen rijden, maar dat zit er nog even niet in.
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » zo 20 sep 2009, 17:49

Eh 30 gaat hem niet worden. Vrees dat ik RB (en vooral mezelf met mijn knieën) daarvoor niet in conditie heb. O:)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Marloes

Bericht door Marloes » zo 20 sep 2009, 21:20

Dat vreesde ik al..
Dan gaan we gewoon voor de rit in de zomer!
En anders plannen we er zelf een. ;)
Plaats reactie