Ullwinn is druk bezig met aan zijn veelzijdige carrière werken. Na leerpoownie (
viewtopic.php?f=2&t=35054) heeft hij nu ook een start gemaakt met zijn carrière als springpoownie.
Vorige week heb ik hem voor het eerst vrij laten springen. Over anderhalve week rijd ik namelijk mee met Enjoy the ride, en dat is een rit met hindernissen. Ik heb nog nooit met Ull gesprongen, en ik ben niet zo'n held, dus er moet geoefend worden. Omdat ik pas komende zaterdag mijn nieuwe Wow krijg, mocht hij eerst een paar keer vrijspringen.
Vorige week ging goed! Hij moest even inkomen en kon de afstand af en toe niet helemaal goed inschatten, maar sprong (uiteraard) alles.

Vandaag mocht ie weer aan de bak. De eerste hindernissen waren laag, dus die sprong hij heel ontspannen. Compleet met ontspannen flapperende onderlip.

Toen het hoger werd, werd Ull steeds enthousiaster. Op een gegeven moment ging hij mij lopen uitdagen, echt leuk was dat.

Daardoor vergat ie alleen wel soms dat ie behalve stoer doen ook zijn benen op moet tillen.

Maar uiteindelijk zijn we weer net iets hoger uitgekomen als vorige week!
Komende maandag heb ik mijn eerste springles met hem. Ik ben benieuwd!