Ik kreeg een pbtje terug of ik toevallig niet iemand zocht voor de fjorden? Tja ehhh weet ik eigenlijk niet, maar ach kom gewoon eens langs. Nou zo zijn we nog even door aan het pben geweest en vertelde ze dat ze op de manege rijdt waar ik ook regelmatig kom (in ieder geval bij buurvrouw Anja

Vanmiddag is ze gekomen en we zijn ze samen gaan poetsen, ze was heerlijk met Vera aan het tutten en je zag Veer ook echt genieten. Ik heb even met Exel gereden in de wei om haar te laten zien waarom ze voorlopig niet op hem kan en dan zal je net zien dan heb je het braafste paard van de wereld onder je kont

Toen heb ik Veer gepakt die even wilde demonstreren dat ze heel hard kan racen, zucht hoe word je even voor paal gezet door je paarden?

Maar goed, ze durfde het toch aan om even op Vera te stappen, ze kwam zo uit school, dus met spijkerbroek en geleende cap van mij is ze opgestapt. Nou ken ik Veer en ik weet dat als ik met Exel voor blijf staan dat ze niet mee wil en als ze al een eindje weg is dat ze knoerhard omdraait en in rengalop terug komt. Dus ik ben maar zonder zadel op Exel geklommen en zo hebben we wat rondjes door de wei gestapt. Draven ging minder, bij Vera en haar ging het prima hoor, maar Exxie is nog niet zo gewend dat er zonder zadel gereden wordt, dus die liep een beetje maf te doen.
Ik vond haar heel netjes rijden, niet in de mond hangen en heel rustig blijven, dus heb afgesproken dat we zondag of maandag een klein rondje naar buiten gaan. Dan kan ze Vera meemaken buiten, buiten is Veer namelijk veel braver dan in een bak of op het weiland.
In het begin ben ik er wel bij als Cathy wat met ze gaat doen, zodat ze haar leren kennen en zij ook hun streken leert kennen. En dan kan ze in de toekomst zelf eens naar ze toe, al is het maar om ze van het gras te halen of te poetsen ofzo. Rijden bleef ik zowiezo bij, omdat ik in de wei geen zadel heb en dat daar ook niet laat liggen, maar het gaat haar niet eens zozeer om het rijden zegt ze.
Heb wel gezegt dat ze zich hier op het forum moet aanmelden, want nou ze fjorden gaat verzorgen moet ze wel hier lid zijn, toch?