Er is me een paar weken terug aangeboden om bij iemand te gaan rijden. Klonk allemaal heel leuk.
Paard stond bij de andere bijrijder aan huis om wat door te rijden. Vriend van diegene had er al BB parcours mee gesprongen ze reden er zo mee naar buiten etc. De man in kwestie heeft altijd jonge paarden. Lopen ze goed onder het zadel gaan ze voor de verkoop. Kortom altijd jonge dieren onder je kont.
Dus 3x gereden op dat paardje. Iets druk, maarja jong diertje, verder braaf. Liep nog niet echt op eigen benen dus daar moest ik erg aan wennen. 1e x gelijk kennis gemaakt met de bak daar, eigen schuld

Maar ik kreeg steeds minder zin om er heen te gaan. Maarja kun je naar 3x rijden al iets zeggen of je het leuk vind ofniet. Maar mijn gevoel klopte niet helemaal. Dus toch maar met die man gepraat en gezegd dat ik niet helemaal zeker was of dit wel wat was voor mij. Doe mij maar een paard waar je op gaat zitten en zo mee weg rijdt. Heb helemaal geen zin en geduld voor dat onberekenbare en niks kunnende paard (niet het paard zijn schuld hoor, maar gewoon niet voor mij weggelegd). En het zal voor tijdelijk zijn, dus toch niet echt je eigen op één of andere manier.
Er viel een last van mijn schouders af. Maarja nu weet ik iig zeker dat continu jonge paarden rijden niks voor mij is.
Nelly (Hosta) is vant weekend mee geweest naar een men evenement, waar ze voor het vliegend tapijt heeft gelopen. Mevrouw is 1x er vandoor gegaan, zonder kindjes

Verder is Betsie niet meer. Ze ging steeds erger met de achterbenen langs elkaar schuren tot bloedens aan toe en een vierkante hoef aan toe.
Deze maand gaan we weer kijken bij het bonte merrie veulen, dus ben ik benieuwd of het wat gaat worden, dus dit wordt vervolgd