Ik heb Emy nu een maand of drie al weer! Het gaat hardstikke goed met die kleine telg! Ze groeit hard afgelopen tijd! Rent zich gek door het weiland heen zo nu en dan en heeft het prima naar dr zin!
Bij Imka is ze erg onderdanig, ze staat al te smakken als ze kijkt! Maar naar mij toe niet hoor. Ze denderd zo door ook al sta jij net ff in de weg! Ik vind buiten dat het niet hoort ook niet echt prettig. Ik heb nu wel wat vaker mijn goeie dagen maar zeker op mn slechte dagen dat ik pijn heb is het erg pijnlijk in het zand om ook nog eens aan de kant geduwd te worden! Ik wil dat er gewoon uit hebben eerlijk gezegt

Het is verder echt een schatje hoor! Een hele grote knuffelkont. Ook buiten is ze erg braaf! En ik oefen ook als we bijvoorbeeld buiten zijn geweest en we lopen terug dat ze bij mij blijft ipv met de andere paardjes mee. Ze loopt dan netjes achteruit als ik dat wil en ze staat te wachten. Ze vind het niet leuk maar ze doet het wel. Maar in de paddock en in het weiland blijft ze je omver lopen!
Vandaag ook weer, ik had ze op een klein stukje gedaan voor Imka zodat ze zonder masker kon. En ze wil met mij mee lopen terug naar de paddock en ze is te broert om een stap opzij te doen omdat ik daar liep en ze loopt mij gewoon opzij...
Hoe los je dit op? Hard handig een keer een klap verkopen? Ik heb haar ook al meerdere malen hard terug opzij geduwd maar goed dat houdt een keer op als ze straks wat groter is