Dit zijn de foto's van zaterdag:

Het Solse gat, volgens een oude legende stond op de plek van het Solse Gat vroeger een klooster. De Frankische koning Clovius bekeerde zich tot het Christendom en verwachtte van zijn onderdanen dat ze hetzelfde deden; de monniken verkochten volgens de overlevering echter hun ziel aan de duivel waarna het klooster met alles erop en eraan de bodem inzakte. Het schijnt er 's nachts te spoken hihi....

D-Jee in het weitje bij Boshuis Drie

's Avond gezellig gebarbeknoeid en toen waren er wat meer mensen bij

Cratos mocht bij D-Jee logeren zodat die een maatje had en ze vonden elkaar wel lief volgens mij.

De volgende dag hebben we een rit gemaakt in de Gemeente Ede en zijn van start gegaan op de Noord Ginkel waar we eerst een uurtje hebben gereden met Dennis en Cratos erbij. Die hebben we daarna afgezet en we zijn met zijn drietjes verder gegaan richting de Zuid Ginkel om vervolgens te stranden bij een pannenkoekenhuis in Bennekom. De paardjes hebben daar lekker in de paddock gestaan terwijl wij wederom lekker hebben zitten bunkeren.
Zoals jullie kunnen zien kijk ik ook wel eens vooruit als ik op mijn paard zit hihi:

En nog wat plaatjes vanuit de wei:

En last but not least nog een stoere foto van Cratosje