Ging hij vorig jaar overal gewoon langs en was niets eng, momenteel ziet hij overal griebabbels

Na zijn "traumatische" ervaring met de ezel is het nog 10 keer erger geworden, ik kan niet meer normaal langs een heg rijden, want zodra hij een hekje of een soort inhammetje ontdekt gaat meneer op de rem, stel je voor wat daarachter te voorschijn komt

Gisteravond besloot meneer dat hij niet langs een waterbak ging die ergens in een weiland stond, zijn we pas 80 duizend keer voorbij gekomen, maar gisteravond was dat ding ineens levensbedreigend

Ik denk dat hij verleden jaar nog echt bezig was met het lopen op zich en alle nieuwe indrukken en dat het nu gewoner wordt, dus dat hij tijd heeft om enge dingen te zien of om te besluiten dat dingen ineens eng zijn.
En dan hebben we het nog niet over een stijl heuveltje afgaan, waar je als paard goed op moet letten hoe je je voeten zet en mijn fjord besluit dat de bladeren van de bomen wel heel erg smakelijk zijn. In plaats dat ie oelewapper nou oplet waar hij zijn benen zet, nee hij gaat lopen vreten

Maar goed nu Vera toch verplicht vakantie moet houden, ga ik deze zomer meneer de puber eens op zijn plaats zetten, heeft ie op dit moment heel hard nodig