Zaterdag was het weer zo ver, Dakota moest weer geknipt worden, hoewel mijn driftkikker het erg
moeilijk vind zijn hoofd stil te houden (de ene keer gaat het wat makkelijker dan de andere keer)
hebben we wat handigheidjes achter de hand voor het geval hij echt zn koppie niet stil wilt houden,
zo was het zaterdag dus het geval, geen beginnen aan met zo'n driftige kleuter.
Ten eerste was ik geneigd een krukje er bij te pakken aangezien ik er bijna niet meer bijkan als hij zijn
hoofd te ver omhoog doet, maar goed ik is baas dus dan moet hij maar leren zijn hoofd naar beneden te
doen als ik hem knip, werkte bij Vinga ook altijd prima. Uiteraard begonnen zonder hulpmiddelen, maar was
onmogelijk een fatsoenlijk beginnetje te maken.
Oke dan de zak winterwortels tevoorschijn getoverd, 1 dikke peen in zn snufferd geduwd in de hoop dat hij
daar wel even mee bezig is en dus zijn hoofd even stil houd

maar toen het randje nog, ondertussen had Dakota al een bijna een hele zak wortels in zn kraag en er was er nog
een over, maaaarrr aan beide kanten moest het randje nog gedaan worden.......probleem dus......
Nu is het zo dat Dakota het heeeeeerlijk vind als er iemand langs zn staartwortel krabbelt dit heeft al vaker geholpen
bij een knipbeurt dusssss laat nou net de buurman langs lopen en mij zien stuntelen met een driftige Dakoot.
Je raad het al, buurman dus krabbelen op zn kont, laatste wortel in zn giegel gepropt en knippen maar

Het resultaat: Dakoot stond netjes stil, ik heb aan beide kanten een perfect randje dus missie geslaagd