Ik ben Yvonne en ik ben 22 jaar oud.
Ik woon samen met mijn moeder en mijn broertje in Hillegom.
Ook heb ik een hondje genaamd Tess een kruising bordercollie/friese stabij.
Mijn paarden passie begon eigenlijk al toen ik 7 jaar was, toen wilde ik graag op paardrijles, maar dat mocht ik nog niet van mijn moeder.
Maar een jaar later was het zover ik mocht op paardrijles op Manege Hillegom, ik was dol gelukkig

Heb daar een hele leuke vriendin ontmoet het klikte helemaal tussen ons, zei had 2 friezen paarden en daar mocht ik toen op rijden

Maar na een lange tijd gingen we allebei ons eigen kant op en is het contact een beetje verwaterd en toen ben ik gestopt met de friezen te verzorgen.
Op dat moment deed ik dierenverzorging in Alkmaar... en moest een stage plaats zoeken.
Die had ik gevonden, in de dierenwinkel in Hillegom.
Toen ik eenmaal was begonnen kwam ik daar echt 2 onwijs leuke meiden tegen Daphne en Sterre ( daphne heeft nu Eachann gekocht)
Eenmaal toen ik een beetje gewend was in de winkel kwam het over de hobby,s ter sprake en Daphne vertelde mij dat ze een grote hobby had paardrijden en dat ze een bruine vos had en dat haar Zusje 2 Shetlanders had.
Ik vertelde haar natuurlijk ook dat ik op paardrijden zat en dat de paarden mijn grootste hobby en passie was.
Na een tijdje mocht ik een keertje met haar mee om even bij haar paardjes kijken wat een schatjes waren het allemaal.
Ook was Daphne op dat moment bezig met een grote schimmelruin genaamd Jodocus
Ze heeft hem wel aan mij laten zien, het was echt een schatje om te zien, maar daar bemoeide ik me verder niet mee.
Uiteindelijk kwam daphne naar me toe ergens eind September van ik heb Jodocus gekocht, ik vond het helemaal leuk voor haar

En na een maand zei ze van ik zoek eigenlijk nog een verzorgster voor Jodocus, dus waarop ik tegen haar zei van nou ik zou Jodocus wel willen verzorgen, zo gezegt zo gedaan, ik ben een aantal keer met haar meegeweest en er was eigenlijk gelijk een klik met Dokie het was echt een schatje en ik kon echt alles met hem.
Ben hem eerst lekker gaan poesten en longeren om een goede band met hem op te bouwen en daarna ben ik ook op hem gaan rijden

Heb echt heel erg veel plezier met dokie gehad en ook echt fantastische dingen met hem meegemaakt zoals het zwemmen met hem dat was echt super geweldig

Maar de laatste 1,5 jaar dat ik dokie verzorgde zag je hem steeds een beetje slechter worden dit bleek dus te komen door zijn zeer ernstige verbening van het hoefkraakbeen, en op laatste kon hij echt niet meer, op 21 augustus 2008 is hij uit zijn lijden verlost en hebben we hem laten inslapen.
Ik mis hem nog steeds maar het is beter zo voor hem en hij heeft een plekje in me hart.
Ook had Daphne nog een vosje op stal staan genaamd Justin die ben ik ook gaan verzorgen toen dokie er ook nog was, eerst ben ik haar gaan poetsen en met haar gaan wandelen, en later ben ik haar er bij gaan longeren, om echt een goede sterke band met haar op te bouwen, want ze is niet de makkelijkste ze moet echt met respect behandeld worden.
maar ik vond haar helemaal te gek, en na een lange tijd ben ik haar gaan rijden met heel veel hulp van daphne....ging dit echt heel erg goed en ik vond haar steeds en steeds leuker en leuker worden

Maar daphne en ik hebben altijd gezegt dat als er een paard weg zou gaan of oud is dat we graag een fjord wilde hebben.
Nu waren we samen al een hele tijd aan het zoeken wat we mooi vonden en wat onze wensen waren maar we vonden niets.
We hebben geduld en we zijn rustig verder gaan zoeken.
tot dat Daphne vorige week Vrijdag tegen mij zei er staat nu toch zo'n leuk hengstveulen op het internet!!!
Ze liet hem aan me zien, Het was EACHANN wat een dropje

die zelfde avond had ze me nog een berichtje gestuurd en zei ze dat ze een mail had gestuurd voor eachann dus afwachten.
uiteindelijk is ze zondag bij hem wezen kijken, ze was gelijk verkocht en heeft Eachann dus gekocht.
Ben erg benieuwd naar Eachann want ik heb hem toen niet gezien omdat ik moest werken.....maar zaterdag gaan we weer bij hem kijken omdat we dan op paarden vakantie zijn samen, en daar in de buurt zijn dus ik ben echt erg benieuwd naar ons nieuwe mannetje.
Dus als Eachann over 3 maanden bij ons thuis komt ga ik dus samen met daphne Eachann verzorgen

Groetjes Yvonne