Jammer! Ben een paar dagen druk geweest dus heb de meeste reacties niet kunnen lezen

Maar ff opnieuw:
Mijn naam is Carolien en heb sinds ik bang ben voor kwpn ers en alles wat er op lijkt

Had nooit gedacht ooit een fjord te kopen, maar na 1,5 jaar fjord wil ik nooit meer anders!
J & J hebben me op sleeptouw genomen en we hebben een paar fjorden bekeken, maar toen we bij Men. Stoker in Oosterwolde kwamen en ik zag een grote stoere ruin in t land staan die wat sjaggie onze kant op kwam sjokken was ik verkocht. Wat was ie mooi!
2 weken heb ik Adanco op proef gehad, maar wist vrij snel dat t wel een match was

Toen ik Adanco 3 weken had gingen we naar de keuring in Rolde, geen idee dat we ruinenkampioen met 39 ptn zouden worden!
Omdat hij voor de kar had gelopen, was hij nogal stug onder t zadel (denk dat t daar van kwam?)We gingen meeste van de tijd plat door de bocht en werd er af en toe wel moedeloos en zat van.
Maar na een jaar rommelen, wel rustig aan omdat ie nog maar 3 was heb ik ons opgegeven voor de zadelproeven.
Whaa, een dubbel A was het resultaat

Maargoed, we zijn nu 1,5 jaar verder en ben redelijk ambitieus geworden door Adanco. Ik hoop van t zomer 37 ptn te halen op de keuring en dan issie ster.
Maar vooral geniet ik van de dagelijkse dingen; zijn stalletje lekker klaarmaken, rijden, poetsen, lekker knuffelen

Kan wel uren gewoon naar hem zitten kijken. Echte liefde heet zoiets he

Heb een poosje over Jose haar schouder meegelezen hier, maar vond t toch wel leuk om zelf lid te worden.
Ik hoop dat ik snel wat foto's kan plaatsen, snap dr nog steeds niet veel van. Maar zal wel ooit een keer lukken denk ik

Groetjes!